09 February 2012

Perjalanan ..

Assalamualaikum ,

Yuuhuu sudah berada di Minggu ke2- Hari ke2- .. aku boleh katakan aku sedang berjinak2 dgn dunia penulisan..penulisan skrip ? Errr aku yakin aku masih kuat disitu..tapi aku kini berjinak dalam dunia berita .. Aku tahu aku boleh tapi kadang2 aku ta tahu dari mana sumber akan datang..kenalan masih tahap bahaya .. Aku perlu punya contact yg banyak.. Insya'allah aku mcuba..

Banyak benda aku blaja dlm tempoh 2minggu ni..senang citer..konon2 impian aku nk ada dlm industri ni sbg penulis dlu dh tlaksana..sbg P.A artist pon mcm dh terlaksana..benda aku minat aku dpt buat..tujuan masuk broadcast tu dh tcapai sebenarnye..keh2.. wlaupun lari cket sbnarnye.. account pon aku buat..walaupun SPM dlu dpt D.. hak2

Errmm esok ada Screening Fist Of Dragon..keh2... Sabtu ada computer test utk lesen..buat latihan asek gagal je..erghhh !... Ahad sampai Rabu ke Tioman .. Khamis ?? Belum update jadual lg..kbai

Assalamualaikum

No comments: