06 February 2012

Tuan Raja , Bukan -25

Assalamualaikum ,

Dedikasi ini buat Tuan Raja ,

Tuan Raja , terima kasih sebab sudi melengkapkan hidup saya . Walau Tuan Raja jauh disana, tapi saya yakin hadirnya Tuan Raja adalah untuk memastikan saya tersenyum setiap hari. Tuan Raja tak pernah gagal .

Tuan Raja , percayalah umur bukan segalanya .. kerana buat masa kini hati kita tertinggi.. angka itu kita santaikan aja. Tuan Raja, pernah dulu saya katakan lelaki umur 25tahun kebawah bukanlah citarasa saya kerana tiada kematangan yang terserlah pada mereka .. saya sendiri belum nak matang ditambah pulak dengan mereka,maka hancurlah hubungan itu.

Kehadiran Tuan Raja,buat saya makin yakin bahawa citarasa saya seperti Tuan Raja. Tuan Raja terlalu memahami kehendak saya,memanjakan saya dan sedaya upaya tunaikan permintaan saya. Romantisnya Tuan Raja kadang2 membawa saya terbang bersama Tuan Raja.

Tuan Raja, sama2lah kita cuba perlihara kisah kita .

Walau Tuan Raja jauh disana .

Assalamualaikum :)

No comments: