24 January 2010

Blogparty memang gempak :)






Yeahhhhhhhh my 1st entry after balik dari Blogparty..
Hahaha apa kejadahnya blogparty ini??
Andaa rasa??Heee blogparty ini telah mbuat aku..
mgenali sejarah blog yg sbnarnya..
Wlaupun aku dari Form 3 mhadap blog..
Tp at least now aku tahuu laa apa yg aku lakukan selama ni..
I meet TokRimau..Abg Jimbo..Abg Pipi..Abg Syahrul..
So many abg was there...
Will upload picture later..
hEHEHEehe..kalau mahu citer kisah pjalanan aku ke Blogparty..
pergi dan pulang..haha mmg 3hari pon x abes citer..hehe..
Tapi yg pasti MOOD aku x bpe betul cket..
Aku byk amik masa bmuram durjaa..haha..
Cume time Blogparty je aku happy cket..
Dan selainnya?Hipokrit je kot..
tapi aku taw kwn2 baik akuu sedar akan kemurungan aku.
Yg xmgenali aku je takan phm aku..
ehehhe..

ps : akan aktif dgn geng2 blogparty tu..heeee

No comments: