29 January 2010

hATe dis feeling..

Aku benci rasaa ini.
Rasa tertindas..rasa kekosongan..
rasa bersalah..rasa sunyi...
Tahun 2009 aku bebas dgn rasa ni..
tp finally 2010 ia kembali..
Kenapaaaaa?????

Mgkin krn lelaki itu..
yg mula mberi senyum sinisnya..
Mgkin krn pompan tu.
yg mula butakan matanyaa..
mgkin krn jejaka itu..
krn sering tidak melayan aku..
mgkin krn gadis itu..
yg tidak puas hati dgn aku..

Dan aku rasa...
krn adanya gunting dlm lipatan
dlm friendship aku..
dia yg mgata lebih..
nama aku yg naik kemuncak..
akibatnyaa..
aku terus dibuai rasa bersalah..
yg x spttutnya aku rasakan seorg diri..

Dimana perginya harga diri kau..
krn mjual nama aku seorg?
spt kau tidak pula bsalah dlm hal ni..
No one right or wrong..
but aku sakit hati..
bila kau hanya menaikkan n mgungkit nama aku..
spt smuanya aku yg kata..
sdgkann kauu yg lebih..
kauu yg kata A dan B..
aku hanya kata C dan D..
aku x menambah pada A dan B
tp kau tambh pada C dan D
juga kau kata E dan F..
semuaaa kauuu..bukan aku
tp serangannya pd aku..
bukan kau..bukan merekaaa...

Gunting itu mmg berbahayaa..
Salah aku taruhkan kepercayaan aku kpd kau..
Salah aku...

Mohon maaf pd smua yg tlibat..
Aku mahu buka lembaran baru..

Aku mahu kembali kpd diri aku yg dulu..
Diri aku yg korang tidak pernah kenal..
Jgn tanye aku knp dan mgapa..
jawapan itu ada pd korang..

Sekian..

No comments: