25 January 2010

Simposium Media :)








First of all,aku myifatkan diri aku sebagai insan yang gagal utk event kali ni.. :(
Serius aku emo spjg pjalanan pegi Hotel..Aku hampir menangis..Dan sebenarnya aku dh menangis..
Aku gagal mjadi Leader utk kwn2 aku..ade yg tpaksa pegi sdirik..
Ada yg balik awal..Semuanya krn aku bkn ketua yg baik :(
Aku sedihh sgt..


Tapi kesedihan aku terubat..bile aku menemui Rangga kawan ku di event..
Ku juga menemui Abg Syahrul di event..ku mjadi btambah hepi bile..
En.Iskandar jadi gilerr seiring dgn aku dan kawan2..
tp spt biasa..ada je org tapuas hati dan spoil'kan mood aku..
Hahahaa..anyway..dat event best je kot?
Oh lupe..jumpe Ipan Legend kot..wah keje hotel skang dia..hehee


Anyway to En.Asnol tenks coz giving ur kepercayaan to me..
I'm really sorry bcz gagal utk event ni..
rasa bsalah yg amat sgt..I'm sorry En.Asnol :(

No comments: