25 February 2010

Ape lagi yang tak kena ntah ?

Aku tahu aku bukan ketua yg baik..
Ketua yg kuat mengadu..
Ketua yg bkn selesaikan masalah..
Ketua yg hanya cari jalan mudah..
Yerr aku tahuu..
Tapi ituu adalah aku..
Jikaa aku benar2 bawa pwatakkan seorg ketua..
Then u will more HATE me than this..
I'm pretty sure..jika aku bwk watak ketua..
Kawan baik pun aku ilang..
sebab aku gune konsep KANT DUTY..haha
Duty is Duty..dont want to think wut others say..
BUT rite know is..aku gne Aristottle punye konsep..
Stay tengah2..pk ptt n x ptt buat but still buat..
Heee..tgk aku dh bwk kuar ape yg aku belajar..
Tp betul laaa..aku ngaku..aku xmatang dlm uruskan keje..
cian kwn2 aku..tp baik sgt pon xde kejesame..
aku garang lg xde kejesame..
Masing2 ade style sdirik..
so takan aku nk ikut stiap rentak org?
ape2pun ni ada pgalaman n pgajaran utk aku..

ps : ANTARA tu best kan Yan? U re da best ever..

No comments: