16 February 2010

Macam Bodoh..

Ni la tjadi bila ku dserang rasa panas..hehe..

Sudah xleh tido.Pening kepala pulak.Mata liplap2..Ermm otak fikir mcm2..

Kisah 1

Bosan2 dkt FB..ku klik mcm2 page. Sekali tiba dkt page someone ni. Aku tgelak sdirian. Knp dlu dia ensem gile dimata aku? Knp dulu aku sgup bkata pd dia.. wutever u said i will wait 4 u..Hahaha..sumpah bodoh! Aku xptt ckp mcm tu kt dia..dia talayak terimaa benda tu smuaa..maksud aku..aku yg xlayak utk dia kot?ahh entahlaaa cume aku mmg rasa bodowhh gile if tkenang zaman dlu.hampir hari2 YM nan dia juz utk force him to love me?ahaha..sblum SPM kot dlu..like sgt childish pon..ahah.

Kisah 2.

Sampai je page ni. Tertulis ADD AS FRIEND?ouh means aku dilit dia or dia dilit aku..aku x ingat..sape dia? heee my ex..lawak ingatkan kisah kami..juz dkenenkan oleh seorg sahabat..we fall in love..diri aku 24/7 ingat dia je..sms dia..ym dia..ms n fb pon diaa..ensem..mmg ensem..tp waktuu dia spt malaikat utk aku..baca al-quran ape smua tu..once dia btindak like setann..yg ensem pon jd x ensem..ahaha.

cukuplaaa 2 kisah dlu..ahaha..laparrlaaaa..dh r tgh panas..isk..isk.isk

No comments: