10 February 2010

Duhai Sunny



Sunny..kau telah memancarkan cahaya padaku..
Sunny..kau telah menyelamatkan ku dari dunia gelap..
Sunny..kau telah membuat ku tersenyum..
Sunny..kau telah membuat ku gembira..
Sunny..terima kasih ku ucapkan..

Walau siapa pun Sunny..
Mereka tidak tahu..
Malah kau juga tidak tahu bahawa kau Sunny ku..
Aku juga tak mahu kau tahu yang kau itu Sunny ku..
Aku sudah cukup terseksa dengan layanan kau sekarang..

Sunny..kau tidak lagi memancarkan cahaya kau..
Sunny..kau membuat aku ingin kembali pada dunia itu..
Sunny..kau tidak lagi buat aku tersenyum
Sunny..kau tidak lagi buat aku gembira
Sunny..kau biarkan aku keseorangan..

Mungkin ada di antara mereka tahu..
Siapa Sunny..mungkin juga kau tahu..
Tapi tafsiran yang kamu semua beri..
TERNYATA SALAH..

Kerana..

Sunny.. Aku hanya suka berkawan dengan kau..
Sunny.. Aku hany suka senyuman kau..
Sunny.. Aku hanya suka kemanjaan kau..
Sunny.. Aku hanya gembira berkawan dengan kau..
Sunny.. Aku tak pernah CINTAKAN kau..


Ternyata mereka salah kan Sunny?
Tapi Sunny ..

Aku tak tahu..apa yang telah memisahkan kita..
Kau terus tak berbicara dengan aku..
Kau terus tak mahu duduk semeja dengan aku..
Sungguh aku terasa kehilangan..

Sunny.. Ini janjiku..
I WILL NOT FALL IN LOVE WITH YOU..
BECAUSE I'M IN LOVE WITH OUR FRIENDSHIP..

No comments: