19 February 2010

KL , I LOVE YOU Project :)



Ok.Ni adalah projek terbaru Abg Anwardi.Dimana ada 10 penulis.10 pengarah and so on.And aku telah mberanikan diri aku submit cerita aku.Cerita dia tema CINTA.Setting KL.Dan aku telah submit cerita "Finding Lisa". Dan jika diterima,aku mgkin akan mengarah sendiri kerana juz I know wut I want rite?Sorry to Pinky..next project ok gurl..hehe.mcm btul2 dpt pulak kan?so here da sinopsis for Finding Lisa


Emma mempunyai abang yang bernama Emil dan dia amat sayangkan abangnya. Suatu hari abangnya berubah secara drastik kerana cintanya Lisa. Emil mencabar Emma untuk mencari siapa Lisa. Berjayakah Emma menemui Lisa?


Kalau korang nk tgk citer ni..doakan aku oke??Aku sgt2 bharap aku boleh sertai team ni..sebab dia kata nk antar pegi award nnt..OMG!!Aku nak sgt..doakan aku plss kwn2 :) . I need it so badly...

No comments: