14 February 2010

campur tambah tolak

Haha.Tajuk yg unik dari aku.actually aku sdiri tak tau ape aku nk citer.Since aku dh SANGAT lama x blog.So mcm blur.But i've a lot of story to share..about wut erk?Yeahhh...about my life yg kononnye getting suckk..but syukur back to normal.

Yeahhh biasalah bile in friendship.Kena hentam tanpa bual bicara kan?Or maybe juz firasat aku?or wutever pon.Aku pon dh END with it.Malas amik tahu dh..Lepas malam aku yg aku dpt ayat pedas dr someone dat aku really believed..aku nangis n ngadu dkt abg Benjamin..start from dat day. OVER WITH IT.FULLSTOP!.

Semalam sabtu 13 feb 2010. Aku hang out with my MMC,KPTM,UIA fwens..MMC yeahh Khai..KPTM hee Fakrul handsome. UIA yeahh Yan.Haha aku xde kwn UIA dh slain dia.haha. And I bring someone semlm. Drg pon enjoy lepak nan dia.Haha kiteorg g tgk wayang citer Percy Jackson? ape ntah..agak best la.Thanx belanjaaa wayang.Thanx antar ku pulang.

Macam2 tjadi..wayang then tgk busking hot.fm.. Like elweyz i meet my akak qistina..yearhh bile dh ada peluang kan.Hehe..ade abg zimi jgk.ada la lain2 jgk..malas citer..wkaka.Like sgt tapenting.abes wayang..we went to Mid.Juz utk makan.Then aku paksa Khai antar aku balik..haha.

*************************************************************************

14 feb 2010 - Valentine :)

Kena pegi gym!! Like durh? xmenarik lgsung..haha..sambut valentine dgn abg besi.wakaka. sakit urat2 smua dkejekan dia.Hahaha.

Then pegi tgk movie with someone.Haha.lalala..tgk citer Nabil tu.Lu fikirla sendiri.Menarik citer tu.mcm kisah idop dia la.Org bleh kenal nabil from there.DAN aku rasa..ptt wat version 2..sambungan Nabil time jd artis.Haha.. :p

Abes tgk wayang..balik..tasampai 5minit..ada laaaa budak tu ajak gi jogging.Haha ok fine.pegi laa.haha.. ingat btul2 nk jogging..skalik dia pakai Selipar je?ahha..jalan2 pusing Lake Valley tu.Sgt cintakaann tempat tu okeh.haha.

Tuh je kot nk citer wat masa ni..haaaaa lg satu..esk nk kuarrrrr gi Times dgn kwn2 Sem 1..hehe..daaa end

No comments: