28 July 2011

Persahabatan ..

Wuuuuuuuuut wuuttt ,

Saat aku menulis ini , fikiran tidak setabil .. emosi bercelaru ..Hati kecamuk
Entah mengapa aku teringat Ogos 2009 , dimana bergegarnya tingkat 7 KLMU
Bersaksikan pelajar2 yg tidak dkenali..aku dan 5 siblings bergaduh
Meluahkan rasa tidak puas hati .. sehingga air mata mengalir ..
Pada waktu itu .. sebulan di KLMU telah cukup buat kami akrab
Berlima kemana saja..salah faham telah menimbulkan pergaduhan yg berlarutan
Hilang fokus menjawab soalan final .. menangis dan terus menangis
Tapi .. janji setia sebuah persahabatan .. kerana sebuah janji
2 tahun berlalu .. usaha untuk bersatu dilakukan ..
Kami tahu itu perkara lama .. tak perlu di'ungkit
Masing2 sudah besar punya akal utk berfikir...

Jujur aku katakan disini ..
Aku tak kesah lautan manusia lain
Jika meng'abaikan aku ..
Tapi bukan
SITI NASIHAH
IZYAN IZZATI
HASMIRA HASSAN

3 insan yg sentiasa ada utk aku ... mungkin ada org yg memandang mereka annoying..kecoh..xmatang or ape saja..tp bkn aku...aku ada pandangan sendiri terhadap mereka..

Aku menunggu 5 Siblings..kembali bersatu..sebuah persahabatan yang aku rindui..
Walau kami bergaduh cecah 2 tahun
Tapi rahsia masih sejati didalam hati
Kesusahan seorang sahabat..masih tersemat dalam hati..
Hanya 5 siblings..itu janji kami
Tak mungkin ada yg lain ketahuinyaa. :)

Ape2pon...kitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa enjoy dlu..

ps : padahal xtaw nk update ape...tp kena paksa :p

No comments: