18 July 2011

Realitinya..

Wuut wuut ,

Mungkin sebelum ni aku kata "tidak" dan aku menolak bulat2 cinta yang dia hulurkan . Kasih sayang .. cinta .. kerisauan .. prihatin si dia .. aku abaikan.. seperti dulu dengan alasan yang sama menanti sesuatu yang tak pasti.Dan kini aku mula menyedari , kenapa aku boleh SETIA pada 1 yang TAK SUDI tapi ku berlaku CURANG pada 3 yang MENANTI ?? What's wrong ?

Aku tak boleh terima mana 1 dari mereka , hanya berkawan ..berSMS..berON9..dan ntahlaah..masing2 punya kekuatan tsendiri..aku tahu bercinta pun tak guna kalau akhirnya kahwin dengan orang lain.Jadi baik berkawan je..sampai masa yang datang minang tu..itulah jodohnya.

Cakap psal kahwin , baru2 ni balik Penang..adalaa beberapa mulut asek cakap psal kahwin dekat aku..adeshh!!

Mama suruh kahwin .. uncle dok siap ckp "ada wali..ada pgantin..ada saksi..mas kahwin..tok kadi..dah ok proceed.." ni smua gara2 M.A.F.Z.A datang lepak time kenduri kt Penang tu..smua org dh syakk something!!Hahaha..no comment =.=

Tibe2 rasa xbsedia utk terima mn2 lelaki pon..kawan2 je smua..oklaa niteeeeeeeeeeeeee.

No comments: