31 July 2011

Selamat Berpuasa :)

Wuut wuut .. opss silap Assalamualaikum wbt :p

Mandi jangan lama - lama ,
Tidur jangan sampai ke senja ,
Mulut jangan PUAKA ,
Selamat Berpuasa :)

Haaaaaaaaaaa :) 

Selamat berpuasa pada semua umat Islam yang tersinggah blog ini dengan sengaja atau tidak sengaja :)

Atie nak mintak maaf pada kawan2 esp Seha , Yan , Hasz .. maybe selama kita berkawan ni..kerenah Atie macam2 .. and thanks coz be there jugak walau macam "puaka" kawanmu ini :)

Sorry to my brothers jugak..yg always there when I need u.. *tacing jap*

Eh siyess-laaa tacing tibe2..bile fikir balik

Yes memang aku ni agak puaka..ramai xsuka aku..ramai benci aku..

Tp u know wut ? Sy sgt btuah sbb ada kwn2 yg when I sad..mereka ada..sy ada abg yg akan buat sy gembira bile dia tahu sy tgh sedih..dan dia bukan HIPOKRIT..begitu juga kwn2 sy yg masih setia bsama sy..

Mereka bersama saya dari zaman saya TENGAH KAYA..sehingga saya KOSONG..tiada apa..mereka tak kesah mhulur wang pd sy..blanja saya makan.. OMG !! Sedih pulak rasa..sy bhutang byk dgn kwn2 sy..esp my dear Seha..

Outing with her..sy xpenah kuar duit walau sesen pon since dis year..I know her situation..she know my situation.. eventho dia sdg KERING..but she always try da best to make sure kalau makan luar..dia akan support me.. yes konsep kami.. "if ada..ada la..if not phm2 sdirik" ..

Kadang2 aku sdiri segan dgn diaa... kuar dgn abg aku td pon..aku dh rasa down sgt..sbb dia blanja from A to Z...sedih and tharu sgt...

And 4 ur info , kawan2 yg setia dgn sy ni..bile kami gaduh..kami DIAM..dan tgu salah sorang mgalah n btindak..kami tak perlu org lain utk mdgr kisah kami..knp bgaduh..knp jd mcmtu..sbb ia akan mgeruhkan lg keadaan.. tp kalau aku gaduh dgn IZYAN tu.. artis pon masuk campur :p

Terima kasih sahabat..Terima kasih abang..Terima kasih cinta..Terima kasih Mama..dan Terima Kasih Allah :)

Sekali lagi , Selamat BERPUASA pada semua ..


No comments: