06 August 2011

Kisah Sahabat dan Lelaki ..

Wuuut wuuut ,

Currently .. sahabat2 aku punya masalah dgn insan bernama LELAKI !! Entah kenapa aku sgt EMOSI..dan sangup mengeluarkan kata2 "BODOH.." dan sebagainya.. mcm eehhhh kenapalaa perlu bodohkan diri tunggu lelaki itu ini.. aku ckp tanpa fikir hati orang tengah sakit dengan lelaki tu..aku tambah lg..aihh entahlah..bagi aku..cukupla aku rasa..orang lain xperlu rasa..

Dan skang..haha aku mbenci LELAKI 70% .. eventho ada kawan aku citer dia kenal lelaki itu..lelaki ini..aku terus mcm pandang serong "Jgn nak percaya sgtlaa kan?" .. Kenapa aku jadi macam ni?? Aku pon xtaw sebenar..aku pon baru sedar perkara ni..bila tadi ada seorang sahabat cakap psal lelaki..aku baca rasa semak !! Kau nak ngadu psal family ke ape ke..aku boleh terima lagi..ni lelaki ? Haihh -.-

Padahal dulu .. sape kenal aku.. topik lelaki adalah WAJIB utk aku cerita..ada je gosip..iskk tp ntahla currently.. aku benci lelaki..tp aku masih normal lg la..Hahaha..

Pada sahabat saya..maaflah..xpunya prasaan nk komen psal kes kau tu..haha..tunggu je la yg tbaek sampai..cari pon buat sakit hati je..Hahahaha :)

1 comment:

schaze zainn said...

kadang2 lelakii yg baru kenal tu mmg tak leh nak pecaya sangat.

so just amek jalan paling mudah ignore them.

kalau die betul2 ikhlas, die akan usaha to tackle :)