26 August 2011

Penatnya nak Raya T_T

Wuut wuut ,

Hari ni aku boleh consider hari buang tebiat aku .. HAHA
Gara2 tahap KERAJINAN aku yg xdpt dbendung..
Aku telah menukar langsir raya , sapu , vakuum , dan mop lantai..
Sgt feeling2 time keje dlu ok .. mop lantai gune air panas bagai..
Da best part.. sampai je dkt ruang tamu port akak aku lepak dgn laki dia..
Aku dh tcengang xtaw nk clean mcm mn..
Kelihatan spt tidak dpt diselamatkan lg..hahaha
Jd aku dgn BAEK HATI telah meninggalkan kawasan itu begitu sje
Dgn harapan dia akan KEMAS SENDIRI HAHAHA
Lagipun raya nnt family dia yg ramai nk dtg...if umah bsepah..dia dpt malu :p
Kih2...

Oh yer kpd kwn2 yg tahu umah saya..
Nnt raya dtg ar yer.. sms dlu bgtaw..
Kalau tak xpsal2 dhidangkan dgn megi kari sajooo :p


Yehh yeh nak raya... dan aku akan pastikan PERKARA di atas takan berulang lagi..
HAHAHA spot la ape bende yg sama .. thn 2009 n 2010..
Kalau betul anda dpt raya umah syee .. HAHAHAAH

Oklaaa tadaaa..sehingga bertemu lagii apabila saya rajin..hik2

No comments: