30 August 2011

Selamat Hari Raya 2011 :)

Wuut wuut ,


Yeaayyy tema kami Purple Kelabu , recycle je ..tak sempat shopping dah.. :p Sikit je kan family sy ? PADAHAL ! AHHAAHAHAH .. kalau bgabung smua..nk update gambar kena pecah2 agaknye...haahah..

Ntah knp..aku dh bcanggah pdpt dgn kwn2 lain..thn2 lepas..kwn2 ckp raya best..aku kata xbest..tahun ni aku kata best..drg kata xbest..knp ek ? Ntahlaa..mgkin ada org tersayang kot dis year ? MUAHAHAHAHAHA ...

Xhabes raya lg..sbb masing2 beraya rumah mertua dlu kan..ape2pon nnt bile smua dh kt KL..bolehla raya bsama2..yg pting ngumpul duit raya selagi mampu mendapatkannya..hik2... :) Nnt dh keje .. xdpt dh..haihh..kdg2 sbb duit rayalaaa malas nk keje taw..ahahah

Oklaa selamat hari raya maaf zahir batin pd smua pgunjung blog saya..tersinggah atau sengaja singgah..

Ermm sape2 yg ada dkt Mekah..ingin ke Mekah buat Umrah/Haji nnt..minta doakan kekanda2 saya dapat zuriat yer.. :) Syafinaz Abg Razak & Jasni Mustafa / Dzuariana Dzulyadin & Syed Hood Syed Salim ... ps : padahal aku yg nk anak buah ! Hhahaha

No comments: