01 September 2011

Letih . Penat . Kecewa .

Wuut wuut ,

Entah apa aku nak update .. aku xtaw..aku tgh serabut .. Hahahaa hubungan yg paling kejap penah aku lalui ..

Well atas alasan yg sama mcm ex sebelum2 ni jgk .. "tlglaa ubah..matang cket..jgn benda kecik jd point..blaaa2" ... haaaaaaaaaaaaaaaa !! Sorang jeeeeee lelaki yg sbnarnye telan je ketidak matangan aku ni..tapi hak orang jgk..Haha

Ntahlaa aku blur la..xtaw apesal aku sng sgt jatuh cinta..haha amik kau..easy come..easy go..grenade bebenar dh ni...

Oklaaa aku xnk cari boyfwen dh..ahahha..aku nk kawan2 je mcm aku dgn mr.kesayangan..aku syg diaa tp dia kawan aku..ahah :)

Menunggu yg tbaek utk diri aku..dan aku harap dia adala MR.FUTURE terus.. #still early..yes but kena fikir jgk kan..

oklaaaaaaaaaaa blaah...hati dh jahnam bak kata Gei ku Seha...

Satu kenyataan , kami dah mcm kembar...time hati tluka..confirm serentak..pas2 masing2 melalut..korang ada ? xde kan ? hahahaha .. OUT

No comments: