14 September 2011

Mimpikan budak nih !!!

Wuut wuut ,

GAMBAR HIASAN


Hari ni saya tido lambat sebab saya masih dalam mood HONEYMOON . Hahaha .. online chatting dengan kawan2..ngorat pakwe kiri kanan..kul 5 ,abg ipar semua dh bgn..baru aku tido..

Aku terjaga jam 11 sebab budak ni , *gambar sekadar hiasan* HAHA

Aku mimpi kiteorg chatting dkt IM FB , sambil komen2 dkt wall FB .. buat semak dkt FB orang .. main game bowling ? Huuuhhh !! Like always bile FB dh bosan..kiteorg online dkt SKYPE .. *ohman knp aku boleh mimpi karut mcmni*

Masa SKYPE-ing tuh...diaaaaaa senyummmmmmm je dkt cam..mmg if zaman dlu skype nan dia pon..xdelaa dia nak senyum mcmtu mgiler 24jam..Hahaha..and tgh skype..sometimes phone ringing..borak2 dkt phone sambil tgk Skype cam tu.. huiisshhh ..

Sy terbangun sbb line Skype terputus ! HAHAHAHA selamat xnanges...hahahahaa.. masalahnye kenapa boleh mimpi mcm ni ? Hmmmmmmmm ...

Ada satu ayat tu , dia ckp dkt Phone "SAYA TAHU AWAK KUAT" .. and dia ltk ayat tu dkt status FB dia..ohh wut ? Selamat mimpi sbb aku taw dia mmg xkan buat semua nih...hmmmm..

Ohhhh !! Sampai termimpi2..melampau HAHAH..

K r..byeee2

No comments: