25 September 2011

Blocking Mind ?

Wuut wuut ,

Sebenarnyer kan stiap kali aku nak update blog ni , mesti ada sebab ..sama ada terlalu happy atau tlalu marah or cemburu .. senang citer mesti ada keslah..if xde kes aku akan mintak pendpt kawan2 nk tulis ape..lagi2 kalau aku tgh bosan..aku akan paksa dorang bg pendpt..if aku busy..aku buat keje je..so blog tak update pon aku xkesah..so tanye punyer tanye .. ada yg tbaeklaa...so harini aku choose 1 topic yg dia bg..esok lusa aku free lg..aku buat benda lain yg drg mintak tu ..

Topik ini pendapat dr seorang kawan di YM..haha "Apa kau nak buat bila habis belajar ? Sharelah." . Sebenarnya soalan ni beberapa hari lepas abg ipar ku baru tanye..hmmm

Actually kan if ada practical .. for sure aku akan cube utk stay dkt tempat aku practical tu..tp masalah rumit skang practical xde utk student diploma..kata mr.KLMU..haha..kalau berbekalkan project yg dhasilkan dkt KLMU..dh byk project..tp mampu ke smua tuu menampung kepercayaan sesebuah production utk menerima kita ? Lagi2 project kolej kan..yg buat keje 3 orang..nama sampai 15...CONTOHLAH ! Hahaha..

Well tadi ada dpt pgilan keje dari Jobstreet..awal2 sem dlu dh ltk..rasanye aku akan update CV aku dkt Jobstreet nnt..so tgu keje dari situ jgk ? Hekk..mcm xde arah tuju je..HAHA ok2 aku nk belakonlaa..nk buat teater..hekk ? Aku xboleh menari+menyanyi..confirm reject..HAHA.. arghh nk buat ape erkk ?

Keje production mcm bosan..teeeheeee.. T_T sedih tak dgr ? blaja buat film..keje production bosan..HAHAHAAH...sumpah blank xtaw nk buat ape nnt..

Ok..actually aq suka buat P.R dari dlu..aq pon xtaw mcm mn aq boleh blaja film T_T .. so mybe berbekalkan pgalaman buat film..aku nk mohon dr PR..hahaha..boleh je kot ? Blaja slow2 la..well mmg minat aq ke-arah itu..lama2 buat PR ..aku carila PR aku lak..sbb aku nk jd artis pulak :p HAHAHA

Oklaaah spe kenal aq dari dlu..confirm taw ape sbnarnye pilihan aku..jd xperlulaa aku citer lg :p HAHAHA

BOSANNNNNNN ! OKTHXBAI

No comments: