06 September 2011

Jujurkan Hati ..

Wuut wuut ,

I can't sleep .. now 2:16 am .. I don't know why..
I wanted to tell u guys da truth..
I know i actually tak layak utk berada dlm keindahan percintaan..

To be honest .. since hati ni lepaskan dia ..
Xde lagi yg btul2 buat aku teruja ..
yes .. masa awal2 tgh frust dlu..
I'm in a rel with someone dekat Penang..which is dia budak KLMU jgk before dis
dia buat aku senyum..gelak..and aku secara jujur can't accept him sgt
Sbb hati ni mcm masih menanti benda yg pasti bkn utk aku..
Lama kelamaan..he's busy with his work..and aku bosan sunyi
Aku kenal beberapa lelaki..aku buat kawan.. and xrasa pon nk lebey..
Sbb aku taw..aku ada mamat Penang tu..

Sampailah now..aku kenal B aku..
We're in a rel..tapi yeah I'm the 2nd one..
Risiko sgt tinggi jd yg kedua..
Dan aku rasa..tujuan aku tulis ni pon sbb aku baru terima call
Dari number yg aku xkenal dipagi buta ni..buat aku takut dan cuak..
Aku tahu aku xsalah dlm hal ni..tp aku still terima dia kot even tahu dia ada GF
Ermmm.. I just can't stay away from him..
Dalam masa yg sama gak..aku dgn someone yg aku kenal dari My Gei..
kiteorg berkawan je..tp bile dia bosan..he will text me..sama jgk aku..
Mcm skandal la konon..dia baek..sbb dia setia pd GF dia je..dia ngaku tu..haha

Aku je skang ni yg xphm..kwn2 smua dh takut aku kecewa teruk nnt
Aku xptt buat mcmni..even abg aku pon ckp benda sama..jgn main kayu 3 sgt..
Ermmm aku xsabar nk mula kelas..sbb bg aku..kelas start nnt aku xde masa fikir smua ni..

Aku pon baru tanye dkt mamat penang tu td..sape aku sbnarnye kan ? Dia pon jwb main2..issh..at da end aku rasa hati aku ni GEDIK je sbnarnye..and aku masih belum MATURED..aku masih dlm mood MAIN2..

Mmg niat hati nk STEADY BF..tp susah nk jumpe lelaki yg jujur dan ikhlas..
Orang kata kita kena jujur dan ikhlas pd diri sdiri dlu baru jumpe lelaki mcmtu..Ermm I'm trying my best...

Sy tanak digelar perampas.. sy sgt takut dpt pgilan td..sy xangkat and xtaw sape pon sbnarnye..tp pkara ni akan mhantui sy kalau sy teruskan hubungan dgn dia...ermmmmm..

Ok atie..u've another 1 week to cheer up before ur class start !!! Chaaaiyook ..

No comments: