13 September 2011

Declare SINGLE !

Wuuut wuuut ,

HAHAHAHAAH boleh tak aku nak declare single ? Boleh tak ? Aku penat menangis 5hari ni..Aku penat hubungi dia tapi tak dapat respon walau satu respon..Kenapa?? Sedih tahu tak?? Yerlaa easy come easy go .. tapi ermmmmmm ..

Dahlaaa Atie..tayahlaa nak galak sangat menangis pon lah kan .. kau kena faham .. BF orang pulak BF kau tu .. prangai xpenah2 berubah nak jugak sebat BF orang .. pas2 meroyan xdlayan .. mana orang nak layan kau kalau dia ada GF pon .. haihhh T_T

Sedihhhhhhhhhhhhhhh...... 49% hatiku ada nama Mohd Fikri .. if ini yg aku terima..terima kasih :)

Aku xpasti sama ada dia baca atau tidak , mungkin dia kata aku bodoh ? Ermmm lantaklaaaa...malas dh nak fikir..

Way to go , dah besar kan awak ni Atie ? Banyak pengalaman lalu .. perkara begini sentiasa terjadi .. Sabar ehh ?

Dapat pesanan dari seorang kawan dari kolej lama ...

Jangan menangis kerana CINTA, tetapi menangislah kerana DOSA  diatas cinta itu.

No comments: