16 August 2011

Sem 7 Melabuhkan Tirainya :)

Wuut wuut ,

Syukur ke-hadrat Illahi .. dalam aku mbenci institusi ni..
Sampai Sem 7 aku bertahan .. alaa lecturer xde hal .. management je bikin api ! Hahaa
Ada lagi 1 sem to go , practical then bye2 ..

Okla sebelum merepek jauh2..nak review cket psal Sem ni ..
At first amik 4 subjek..after 1 month..
Boleh pulak admin buat kecoh .. aku x reg lagi ?
Padahal beratur 3 jam..haha pas2 dia suruh reg..
Bile nak reg..xboleh sbb ada jadual clash..tpaksa amik 3 subjek je
Dimana smua subjek ni berat..

-Sound Production
- Film Business ( my fav subject)
- Research for Media

Wlaupun aku dihina..dituduh pelbagai rasa dan perisa oleh segelintir orang..aku xkesah..janji tugasan aku siap.. cubalaaaa meh duk tempat aku..siap tak siap keje tu ?

Setiap hari kelas , setiap hari DEADLINE .. khamis je confirm ada presentation .. dokumen2 yg selalu orang amik masa 3bulan utk siapkan..tpaksa disiapkan dlm masa seminggu.. tekanan keje mula dirasai sgt2 sem ni.. tp ni laa dunia belajar kan ?

Dgn tugasan yg kena reject .. walhal dh print dah binding .. tugasan ilang pon ada..ntah sape nk sabotaj group kiteorg..dh antar boleh plak ilang..mcm2 hal..

Shooting utk film business..ditambah dgn dugaan untuk contest iphone digi tu lagi ... waktu tu rasa sgt xcukup ... dgn kena buat sound effect..buat radio drama..benda2 yg susah..bkn senang nk buat..tp smuanya dlm masa yg singkat benda nk kena ada..

Waktu utk kawan2 jadi kurang... waktu utk bhibur jd kurang... apentah lg family..balik umah buat keje..sampaikan sem 7 ni..BARU SEKALI kiteorg gi karoeke..iaitu minggu sblum puasa..tu saje.. dan perkara tu memelikkan utk kiteorg (aku n seha) .. sbb kiteorg at least 1 bulan tu .. ada la jgk 2 3 kali terjah redbox..tp ni 1 sem baru 1 kali hahaha

Banyak kenangan sem ni .. sem paling mcabar .. selain drpd sbb tugasan2 ni .. cabaran dihati yg tpaksa utk kawal .. mcm2 la..

I have 1 sem to go .. then practical..then bye2 kolej .. and to Seha..lu tak yah takutlaa..even kita dh abes kolej..x bererti kita tamat disitu saja .. lu tahu umah aku..aku tahu umah lu..enuf..jgn jdkan alasan.. busy keje..mmg busy .. tp pandai2 la bwk diri kan .. xpe nnt aku beli Blackberry..kita BBM hahaa padahal lu pon belum beli BBM :p

Oklaaa malas nk ckp banyaaaak...

No comments: