12 November 2009

Cabaran Seorang Pelajar :)

Hey Sayang,

Wahhh gamat deyh arini...mana idaknyaa.Aku udah bilang sama Fahmi mau ke kolej harini.Tapi nda bisa kerna xde transport.Lalu aku batalkan niat.Tiba2 jam 2 Jesse call,katanya En.Ajin mau jumpe aku.OMG!!..Ape lagi ini mesti penting.Mungkin kerjaku di reject.So aku usaha jgk.

Around 3.30 sampai aku di Kolej.Terus ke studio.Dia masih disitu.Oh ingatkan ape.Dia mau aku siapkan "shooting script"..hehe.5minit je jumpe?aku amik masa 1jam lebey utk sampai kolej.Memang cabaran.

Lantas bila smuanya udah setel,aku call abg tanye lokasinya.Terus dia naik dan jumpe En.Ajin jgk.Kami lepak di basement sblum balik.Lagipun hari hujan.Diskus ape sjaa yg patut.AT LAST?Geraklah pulang..

Aku follow si DIEY pulang.Eh salah gerak sama2 dia.Singgah sogo dlu.Dia beli kad bufday mom dia.Heee baik anak aunty ye..haha.Minum2 dan balik.Hari makin hari aku dapat mengenali siapa DIEY sbnarnya :)

No comments: