14 November 2009

Problem is ur bestie :)

Hey sayang,

Am I rite? Problem itu sahabat baik anda.Waktu anda perlukan dia,atau tidak perlukan dia.Dia tetap hadir utk anda.Wut the fish?haha.Serabutla otak skang ni.

Dengan assignment.Dengan FREN.Dengan KAWAN.Dengan SAHABAT.Masing2 buat hal.Sakit je otak aku ni.

Aku pun ada hati dan perasaan jgk.Bukan kau sorang.
Aku pun suka org bgurau.Tapi nak gurau biar la berpada2 cket.
Aku pun sayang kau.Tapi sayang aku boleh je bkurang?


Isk.Isk.Isk.

Kawan apalah yang kau kesalkan
Kerana Tuhan kau kehilangan kawan
Kerana kebenaran dihina
Jangan kau ragu dalam keimanan

Kadang-kadang kawan jadi lawan
Kadang-kadang lawan jadi kawan
Apalah disedihkan hati
Setiap insan di dalam kekurangan


Kawan oh Fren oh Sahabat!!!!
Susahnye ramai kawan.
Susahnya xde kawan.
Ermmm sini macamtu
Sana macamni.


To her, can u understand wut I feel when u PUT THAT?? Aku dah kata dari dlu lagi,dan aku rasa kau dah faham aku.Tapi kenapa kau ltk jgk? Kau tahu tak bile last aku jumpe dorang?Kenapa kau harus wat air mata aku mgalir?Kenapa?? Aku sangat tak faham apa yang berlaku ni.Kenapa kau ltk benda tu tiba2?Sedangkan kau boleh ltk je dari dulu.Ermm aku masih rasakan semua tu,so tak sepatutnya kau ltk.Dan ada pulak yang aku tak tahu,kau letak jugak?Ermm.Baiklah.ALL OF THEM IS URS NOW. Aku dah malas amik port psal dorang.Ermmm

And to him, aku makin sakit dgn prangai kau. Dah lama aku simpan. Nampak dgn jelas prangai kau yg manipulator.Mana barang yg kau nak ada.Disitu ada kau..ermmm ape ni smua weh...

Arghhhhhhhhhhhhh wahai diari digital ku, Apalahh daya ku. Masalah datang tidak bhenti.

NOW :- Tumpuan ku pada Casting and Shooting yang akan berjalan.

Chaiyok2 tu Metro Production...

No comments: