17 November 2009

Hye FIKA, Hye MIRA

Hye Sayang,

Weee ini hari atie nk bceloteh cket la.Tadi my Panda tibe2 buat atie jd dia punyer Punching Bag..dh tahap giga marah dia.Dia dtg kat Atie.Hahaha Pandaku sguh sweet.Actually bkn dia sorang.Ada lg 2 hamba allah bkelakuan begitu hari ni.Tapi atie lebih tertarik dgn ini kisah.Oleh sbb dia mmg dh publish dkt blog dia kisah ni.Tak salah atie mengOlah lagi.

FIKA merupakan gadis kecil molek yang baru saja di putuskan hubungan dgn Panda ku.FIKA ni mcm slalu bsuara yg Panda xde spend time ngan dia smua.10 bulan together tp mcm org bodoh. So Panda minta putus,bebaskan dia utk bg dia rasa hubungan yg lebih always together.

My conclusion here is FIKA masih muda xphm apa yg Panda lalui.Atie yg slalu borak ngan Panda.Tahu sejauh mn kesetiaan dia even dia x contact FIKA. I xphm what u want my lil sis? U want his love or time? What's more important? Love pakej with kejujuran,kesetiaan,keromantisan yg dibekalkan utk kau..or hanya waktu dating tanpa sbrg prasaan itu yg kau mahukan???FIKIRKAN wahai lil sis.

FIKA xphm apa yg Panda lalui. Dia busy dgn college. Hey girl,aku jgk penah study dgn dia.Kau tahu sehari aku dpt tido bpe jam?Kau tahu tak?Kau tahu sehari bpe assignment aku dapat?Kau tahu x?betapa bebannya ex kau..mana nk layan kerenah kau lagi.Assignment lagi.Client photography dia lagi.Kau fikir tak tu? Weh kalau aku kan,cukuplah aku dpt cinta dan kesetiaan dia.

Ok abaikan FIKA. Now MIRA time :) . MIRA is da girl dat Panda love rite now. Since MIRA wujud,aku tgk perubahan Panda..MIRA pun rajin call Panda. Aku nampak Panda happy dgn MIRA.Even x declare ape2 lagi,still early for them.

Hee To MIRA, once he said to u dat he want u to be his special girl,do accept him.Yeah bcoz I know him.Even I'm not always with him.U boleh bezakan dia ngan kwn2 I yg lain from MMC.Drg yg ade couple be4 sibuk soh I carik newgirl kt my college.But Panda?Still stick with FIKA dat time. So think about it. Love or Time?

Memang org ckp kalau sekadar ckp cinta syg smua,x kemana pon if x show. Hee org buta tu mcm mn dia show cinta syg dia? Heee I xde pgalaman utk ckp byk pon. Tp I hope u dpt mbahagiakan kwn I. Do understand him.

And Finally TO MY DEAR PANDA, jangan marah ahh.. aku hanya nk meluahkan kembali apa yg tbuku dihati aku je. Well syg,aku stiasa myokong kau.

No comments: