08 November 2009

U juz remind me da OLD u :)

Hey sayang,

Weee just habis gayut with my dear fwen Khairul Ikhmal..
he call me about 30 minutes..
hahaha I'm not talking so much..
juz listen to him..
weeee cian dia..
xpe kawan..
walau kau slalu wat aku berapi
kau tetap kawan aku..haha
Teringat aku zaman first kenal kau..
tiap2 malam kau call..
juz to make sure AKU PERLU TIDUR..
dan tiap2 pagi kau call
utk pastikan AKU DAH BANGUN TIDUR..
heee I'm siyesly miss da old u..
tp tu dlu..
zaman aku di MMC..
dan zaman aku duk hostel..
aku taw kini aku bkn satu2nya..
kawan perempuan yg kau stand for..
ramai lg kawan kau kan..
aku faham...
juz same with me..
cumeee AKU RINDU KAU YG DULU LA BODOH..
hahahah :p

Aku nak hang out ngan kau..
Nak hang out ngan panda..
ngan mote smuaaa...
ermmmmmmmmm rindu...

No comments: