19 December 2009

Hari yang Gila

Hey...

Hari ni memang gilaa.Dahlaaa cuti.Bosan gila nakkk mampuih dok umah ni.Pas2 siap leh kena tinggal sebab mama smua kuar gi umah kak lina.tanak laa gi.bosan.hahaa.

Lepas tu aku jadi gile sbb Diey still x contact and reply sms aku.OMG.Sangat kehilangan oke.Ntahlah aku xtaw ape bezanya si Diey ni ngan kwn2 lain.Hhaha.

Petang cket gi Fitness jumpe abg besi.OMG.Dia balas dendam apa?Lama tajumpa..dia kejerkan aku sampai kaki tgn aku tak bmaya dah.haha.Sit up je 100 kali kot.Lemau tgn aku.haha.Stepping nya lagi..mcm2 lagii la..sakit dh.haha.

Malam cket konon nk gi tgk wayang..selamat xberatur lg..sbb citer nk tgk xde pon..batal la niat.Teruss pegi KFC 24 HOURS..haha.Makann ayamm ouh lama xmakan sedap mcm tu.hahaa.

Balik on9 kembali spt biasa.Mulanya nak wat poem mintak maaf kt Diey..tp tajadi sbb sms Diey masukkkk :) Terus aku tsenyum dan menitiskan air mata aku.Hahaha.Penantian selama 72 jam okayh.Pls imagine.Sampai org kiri kanan tanya knp kiteorg dingin.Tp alhamdulillah dh dpt sms dia.Lega cket :)

Bolehlaaa final dgn baik.. :)

No comments: