15 December 2009

Itu memang AKU :(

Heyy sayang,

Kenapa AKU macam ni?
Kenapa AKU harus sakitkan hati orang?
Kenapa AKU suka touching lebey?
Kenapa AKU suka wat org semua mcm hak aku?
Kenapa AKU tak pernah sedar..aku bkn siapa2?
Kenapa? Kenapa? Kenapa??

Apakah lagi alasan yang aku boleh guna?
Apakah lagi cara aku untuk wat orang benci aku?
Ya ALLAH..Kenapa aku tidak dapat mengawal keadaan?

Di saat aku menemui COREY ku..
Aku kehilangannya kembali..
SAMA TETAP SAMA..
Aku mendera dan mencederakan hatinya..
Dia yang sanggup mendengar rintihan aku..
SAMA SEPERTI COREY..
Dialah penasihat..Dialah kawan..Dialah abang..
Tapi ini yang aku berikan pada dia..

Itu memang AKU :(
Diri aku hanya tersedar selepas ia lama berlalu..
Seperti COREY.. Almost 8 months baru aku mula berfikir..
Dan membaca blog lamanya..
Tapi kini? COREY yang baru?
No way.. I'm sure he will not give me da 2nd chance..
Its over..

Sukar untuk menjadi AKU..
Manja, Emo, Keliru ...
Siapa yang bisa tahan dengan perangaiku?
Ya Allah..jika aku terus2an berkelakuan gini..
aku takan punya sahabat baik..

Terlalu banyak untuk di ungkap..
Sememangnya aku bersalah dengan kau..
Aku tak patut memberi respon itu pada kau..
Tapi kau perlu tahu..
Di hari aku berjuang..
Orang yang aku sayangi..
Sorang pun tiada disisi..
Aku menjadi semakin lemah..

Kawan baik,abang,kakak..
Seorang pun tiada..
Kau patut tahu apa yang aku rasakan..
Lagi ini yang pertama kalinya..
Jika ini yang ke-10 mungkin aku tidak kisah..
Tapi entahlah..

Tapi ya aku tahu..
Aku yang SALAH.
AKU SALAH.AKU SALAH.AKU SALAH.

MAAFKAN AKU,HARAP KAU TAK MENJAUH DARI AKU.

ps : Jangan sesekali kau cuba untuk menjadi SITI FATIMAH BINTI SHOIB :(

No comments: