16 August 2010

5 tahun Lalu ....

5 tahun lalu , aku mengenali insan yg sehingga kini menghiasi hati aku . Yeah merekalah peria merekalah madu . Merekalah tawa , merekalah duka .

19 - 20 Ogos 2005 Percutian bersama ADAM FCM , Glory Beach Resort P.D


Tempat ini menjadi saksi pertemuan pertama kami . Terima kasih ADAM FC . Tanpa ADAM FC tiadalah persahabatan kami . Hari pertama kami bertemu Jumaat , 18 Ogos 2005 di KLCC . Sungguh kelakar sebab for the first meet .. Burger King tu hampir meletop dgn gelak tawa kami . Pada waktu ini salah seorang dari kami , orang kuat Zehra Zambri .. disebabkan kami mengilai artis .. Zehra pun datang meluangkan masa dengan kami .. da funniest part .. why sekarang den yg rapat dgn Zehra ? HAHA :)

Kononnye Jumaat tu hari utk kami beramah mesra takut esknya segan silu..haaa amik kau sampai tanak balik lepaknya dkt situ..we had too much fun..dan kami dpt rasa dat love from there..esoknya nak btolak dh..I DON'T KNOW ANYONE accept for them..yerlaaaa kan sy bidan terjun :p Last minit byr nk join..sdgkan sorang pun takenal hehe..kami bilik asing2 masa dkt PD..tp jasa baik AJK..kami disatu bilikkan..dekat nan Adam pulak tu..sajaaa la tu kasik chance :p . kesian Adam kena kacau dgn "CLEANING AFCM GIRL" ... ahaha sje je kiteorg kcu bilik diaa tu :p .

Terlalu byk memory dkt situ..nak tahuu ? Kiteorg sgup berjagaa pagi .. sbb takut Adam gerak pergi Jom Heboh xsilap time tu dkt Kelantan..so dia gerak pagi..takut xdpt jumpa..duk kt luar sejuk2 pun sanggup..6 Pagi lintang pukang kiteorg turunn bawah nak tgu Adam..HAHA ! Lif tbuka je..Adam and all da AJK's tkejut tgk kiteorg kt situ..salam2 Adam and TETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT kejadiaan yg paling xdpt dlupakan berlaku..someone jatuh..oh pity u my girl :) .. panjang mbebel psal ptemuan pertama..sapa merekaaa ??


TRIPLE A : Azie + Amelia + Atie


Our friendship tak berakhir dekat situ jer :) . Kami borak2 dekat Myspace dan menjadi kononnye PENYOKONG ARTIS MALAYSIA .. artis baru2 nak naik time tu..HAHA nann adoo dah naik kami dia xpandang..SOBS LAAA ! Kesian kami .. beria2 laa promote show sana..show sini..lagu sana..lagu sini..apa yg kami dpt ? HAHA layanan paling sombong dr artis .. choyy ! HAHA :)

Kami bertiga berkawan , kadang2 Fatyn in da group .. kadang2 Ejah in da group .. kadang2 Asilah in da group .. kadang2 Nazurah in da group .. bebas .. kami borak je and layan je smua org..elehh bajet artis .

Banyak perkara if nk ceritaaa ... byk pkara aku nk mintak maaf dkt sini .

1 ) Kes korang tunggu dkt KRU dalam suasana hujan lebat tu..eventho dh blalu aku sgt myesal dgn pbuatan aku..tp ape yg blaku dirumah aku pon time tu..darurat jgk..hehe

2 ) Kes gado2 manjaa..semua yg penah kita lalui..gado2 manja..kes kecik2 smua..sorry..well Jeles itu perasaan :)

Ehhh ntahlaaa byk sgt..kes rampas merampas KAKAK..ABANG..KAWAN..Ahhhh tu semua kerana CEMBURU laa..apa salahnya kita sharing2 kan ? Ahaaakzzzz..sdgkan aku yg dulu kedekut HAHAHAHA .

Apabila kami lama sgt mgenali.. kami mula menemui ZAREENA AURORA + EMMA LINA ... insan yg btindak sebagai KAKAK kpd kami .. Yeeeehaaaaaaa...

Pada waktu itu aku belum cukup matang dgn problema..so pasti aku akan create problem..dgn cemburu buta aku..Haaa yeahhh aku kenal Zareena Aurora dulu..so xptt mereka keluar dgn Zareena Aurora tanpa aku..kerana perkara itu aku boleh DOWN gila2 for a week..ouhhh pity u Atie..HAHAA




Lupakanla segala yg telah berlaku .. segala jenis CEMBURU TAK MENENTU yg kita masing2 pernah rasai .. segala rasa BENCI di DALAM HATI ... buangkan segalanya..di dalam bulan mulia ni..Aku berharap kita semua dapat jadi mcm dulu balik..nanges n ketawa sama2..Bukan ketawa sama2..nanges sorang2..itu bukan KITA..we need dat memory again ..

Memory sesat bsama2 dgn Sis .. apaalaa orang KL pon xtaw jalan kesian orang Kuantan tu..HAHA..Grrrrrr aku mintak maaf pd KES YG TERAKHIR yg buat kita semua BERPECAH..

Remember SUNWAY LAGOON ? Haha musuh kita ke tempat tu skang ehh ? HAHA aku tanak citer apa yg blaku dkt Sunway .. cukuplaaa sekadar aku ingatkan itu tempat terakhir kita bersama..SOBS LA !

Sekian saja nukilan saya .

No comments: