16 August 2010

HAPPY BIRTHDAY EMMA LINA :)

nota kepala : wish ini keluar lewat di atas alasan kebizian yg tlampau.. I can't do anything else other than wish thru blog and FB..FB dh wish..ni blog lak..sorry la lewat..heeee . xmarahh kan ? tanok laa marah2 aihh :p

SIAPA EMMA LINA ?




Inilah gadis yang bernama EMMA LINA . Mungkin pembaca blog setia saya pernah mdgr saya mcarut di blog dgn nama ini . HAHA yeahh people can change aiteee ? Forgive me sis about apa yg telah blaku before this .

Eh before emotional part start , nak nyanyi dulu lahhhhhh :)



Dengarlah Atie suruh dorang nyanyi khas utk Sis :p aHaaaa

Semoga Allah merahmati Sis .. Semoga apa saja yg Sis lakukan diberkati .. Semoga rezeki Sis dan family bertambah .. Semoga Sis kembali ceria .. Semoga Sis selalu ceria dan gembira .. Semoga apa saja yg Sis hajati akan tertunai satu masa nanti..

Kita pernah rapat .. Kita pernah lost contact begitu saja .. Kita pernah bergaduh bermasam muka .. Kita pernah ketawa di satu meja makan .. Ketawa di atas satu katil .. Golek sana sini .. Kita pernah menangis bersama di dalam satu kereta .. Menangis di dalam satu bilik .. kenapa kita mampu lakukan semua perkara itu bersama ? Because u're my sis .. We're siblings . YES WE ARE :)





Thanks for being our sis :) . Thanks for accept me AGAIN n AGAIN in ur LIFE . After what I've DONE to u and dis msg goes to OTHERS jgk . THANKS again :) I LOVE U ALL .

I hope dat we can gather again .. seat in one table .. gossips .. laughing .. crying .. do everything together :)

Akhir kata . Happy birthday and smile always oke ? Love u . Muah muah ..

Nota kaki : Akhirnya siap pun entry ni HAHA

No comments: