03 August 2010

Be strong Atie :)

OMG ...

Dalam keadaan aku masih xberapa nak sihat ni..
Dada aku sakit sgt (waktu tulis blog ni)
Aku batuk kuat.. ermmm
Dalam waktu ini .. aku tak tahu kenapa
Hati aku kuat memaksaku memakai tudung..
which is aku sendiri rasa..masanya telah tiba..
telah lama aku berfikiran kolot
"nnt jadi artis pakai tudung xsyiok"
YA ALLAH knplaaa aku berfikiran sebegitu rupaa ??
Maafkan aku Ya Allah .. aku akan mendekatkan diri aku dgn dirimu
KAU ' lah cinta sejati aku .. hanya kau yang mampu tenangkan diri aku ..
Berikan aku peluang utk mbantu Mama utk meneruskan kehidupannya ..
Berikan aku peluang utk bcinta dgnmu ..
Permudahkanlah agar hati aku hanya myintaimu Ya Allah

Maafkan aku krn pada waktu aku tidak lagi mampu buat apa2 pada keluargaku
Aku baru teringat akan adaNYA KAU .. Aku akan sedaya upaya kuatkan iman aku
utk stiasa myintai KAU YA ALLAH..
Aku terima dgn hati tbuka segala ujian yg KAU turunkan pada aku..
Terima kasih atas petunjuk yg KAU berikan

ps : kepada kawan2..doakan atie mampu berubah..bantu atie utk mdekatkan diri dgnNYA..tlg tegur atie jika ada kesalahan..kpd kawan2 dan kaum keluarga..I'm sorry for everything dat I've done before .. berikanlah atie peluang utk berubah.. Insya'allah :)

No comments: