28 August 2010

Hati saya sakit .. :(

Buat seorang teman ...

Sejak hari pertama aku tengok kau..
Aku tak habis2 bkata "kau akan jd BF aku"
Mcm2 cara aku buat sehingga dapat berkawan rapat dgn kau..
Aku happy dan selalu tersenyum kawan dengan kau..
Satu hari aku dapat tahu kau ade GF dh..
Dari zaman sekolah..patah hati aku..aku cuba tak berbual dgn kau..
Tak senyum dkt kau waktu kelas..
Tapi aku tak mampu seksa hati aku sendiri..
Aku tak tegur kau..aku sakit sendiri dan moody
Kadang2 kau yang akan cari jalan..
Buat aku tersenyum..
Tapi bagi kau..itu rajuk seorang kawan jer..
Akuu yg merajuk..mbawa hati ni pergi..
Bkn kerana psahabatan kita..tp krn hati aku yg tlalu inginkan kau..
Terlalu sakit berada dkt ngan kau..kau sering buat aku tsenyum..
Aku mharapkan sesuatu yg lebih dari kau..
Kau tak mampu beri..sbb kau sememangnya SETIA pd yg satu..
Aku mgalah dan terus mgundur diri..bkn pd kau seorang
Tapi pd semua..tak mampu lg aku berada dkt dgn kau..
Kau tanyakan pd aku..siapa yg selalu buat aku senyum..
Aku rahsiakan..krn aku takut ilang kau walau sbg sahabat..
Satu malam aku tlalu kuat utk katakan org itu kauu..
Yeahhhh..aku gembira krn kau masih bkwn dgn aku..
Kau masih mampu tsenyum utk aku..Kau masih mampu gurau dgn aku..
Spt tiada apa yg blaku..
Terima kasih utk itu...

Ku fikirkan kisah kita sudah berlalu..
Kasih kau sudah berakhir.. aku cuba mgambil hati kau..
Tidak berjaya..kau lebih nampak kawan aku..
Dan akhirnya kau memilih kawan aku..
YA ALLAH ! Sakitnyaaaaaa hati aku pada waktu itu..
Melihat gambar kebahagiaan korang..aku menangis
Aku tumpang bahagia dan dibalut rasa cemburu..
Apa aku mampu lakukan lagi..hanya sekalung doa buat kalian..
Hati aku sakit..krn kebahagiaan itu bkn milik aku..

Kasih kau berakhir lagi..
Spt biasa..cubaan demi cubaan ku lakukan..
For the last time..kali ni aku mgalah
Benar..aku mmg tak layak utk kau..
Aku tak hot..Aku tak cun spt calon2 kau.
Aku sedar diri aku ni wahai teman..

Walaupun tidak ada sedikit rasa itu utk aku.
Aku bahagia melihat kau bahagia dan tersenyum bsama org lain
Kini senyum kau bkn utk aku lagi..sakit sgt rasaaa..
AKU BENCI KERANA AKU MASIH CINTAKAN KAU

Sampaiii bilaaa? kehadiran SHAHFUDIN HUSIN dlm idop aku
Tak mampu ke lenyapkan bayang2 kau ?

YA ALLAH atieeeeeeeeeeeeee...hargailah lelaki yg kasihi dan sayangi kau
Lupakanlaaa insan yg telah bkali2 melukai hati kau tanpa dia sedari..
maafkan dia Atiee..

Aku sakiitttttt...kerana cinta ini...

1 comment:

starlet community said...

salam tuk sang pecinta...
contak,call:081329233977