06 August 2010

Pengorbanan Cinta...




Suatu kebenaran telah terbongkar tanpa si dia sedari. Atie hanya ingin berkongsi kisah yg Atie lalui ini buat semua pembaca SETIA and STALKER setia blog Atie . Atie sendiri tak sangka perkara ini berlaku and kerana ERTI PERSAHABATAN dia sanggup abaikan RASA HATI dia sendiri. Baiknya dia..tak ke rugi dia buat mcm ni? Kerana sekarang pun Atie bukan bersama kawan dia tu tapi dengan orang lain . Mungkin kalau dia utamakan perasaan dia dulu .. kami dah bergelar kekasih sekarang ni . Hiks2 to my lover , jangan sentap2 read dis ok..juz nk bercerita..

Kisahnya bermula..tentang 3 sekawan..dat time Atie baru sje lepak dgn salah sorang 3sekawan ni..dan beberapa hari berikutnya..kisah ni berlaku :

Kawan A : Weh aku suka la si Atie..nak tekel dia lak rasa..korang tlg aku..
Kawan B : Tak sanggup aku nk masuk campur..suruh C
Kawan C : HAHA biar Hero setelkan..xpe A nnt aku akan serahkan dia pd kau..

Beberapa hari kemudian Si B terus bhubung dgn Atie..Atie akui diaa sgt soft spoken..caring..dan Atie jatuh cinta pd dia dat time..Atie lemah tanpa kehadiran dia setiap malam..lemah kalau xnampak dia didepan mata..

Satu hari dia berubah tanpa Atie ketahui sebabnyaa..dan kini bila Atie dh bpunya..dia ceritakan segalanya pd Atie..dia kata dia tahu ni lover atie yg skang ni dh keberapa selepas kejadian itu..dia cuma x yakin dh bgtaw awal2 dlu...kata dia..

Kawan C : Saya mintak maaf awak..saya sebenarnya nk tlg A..dia suka awak..tp akhirnya sy jatuh dlm kemanjaan awk..awk gedik..kemesraan kita A dpt bau..sy sygkan psahabatan kami sy tpaksa kuar mcm tu je dlm GAME ini dan serahkan awak pd dia..tp xsgka lain yg jadi awak..awak sy harap awk bahagia..


Panjang lg dia citer..tp cukuplah Atie dgn dia je tahu..ermmm xsgka :(

Tapi xpela mgkin bukan jodoh kami..bahagia je disisi Shah skang ni..hiks2...

No comments: