10 February 2011

2 MIMPI BERLAINAN 1 MAKNA :(

Wuuut wuuut ,

Mimpi 1 (10/2/2011 - waktu tido malam)

Kejadian mimpi ni ada 3 watak , aku , lelaki itu dan ex kapel dia (mgikut kata dia) . Aku di sebuah kedai buku/library KLMU ? Aku pon xpasti..aku dtg situ dgn lelaki itu..kiteorg happy sama2 sbb actually we're fall in love MAYBE ? Or otw to LOVE ? entahlaa kan...tibe2 dia dpt sms..and dia suruh aku buat2 tgk buku and jauhkan diri..

Aku ok...dkt pintu masuk aku nampak perempuan tu..still ok for me...maybe kebetulan..then perempuan tu mcm mcari2..tibe2 dia tegur aku.. "atie sorang je ke?" .. Aku dgn bendulnya.. "eh xla dgn dia" ... then perempuan tu ckp " ok!tlg bgtaw dia..mulai harini aku dgn dia dh xde ape2.." aku jd blur dan sedikit termakan hati dgn kata2 dia.. JADINYA memang drg ade ape2? tp entahlaa..mimpi tu samar2 buat aku....

Bangun tido..aku menangis..mgkin aku terlalu rindu dia ?

Mimpi 2 (10/2/2011 - tido lepas balik kolej)

Mimpi ni dasyat !! Ada 5 watak , aku , Lelaki tu , dan ada 2 org perempuan , 1 laki lain yg aku xCLEAR sapa dia.. pergi mana smua aku tak tahu. Tapi kejadian ni di Stesen Bandar Tasik Selatan. Lelaki tu excited kluar dr kereta dan cuba dptkan line internet..dan dia halau kiteorg smua pergi setelkan something.. dkt sni aku dh terasa hati..sbb nampak dia happy giler dpt internet...

Jadi bila kereta gerak , aku call dia..DIA TERANGKAT..aku dgr dia sdg Voice Conference dengan perempuan tu..and perbualan tu sgt romantik dan hati aku tgamam..oh yeah ni psal ex couple dia la :p Hahaha..sgt jelas sbb ade drg bahasakan NAMA drg kan...ngeee :p .

Paling xboleh blah..tibe2 aku dlm kete sorang2?and kete tu bjln..sgt hindustan aku melompat kuar kete..and kete tu kete mama..rosak teruk langgar tembok..aku menangis tepi jalan..TAPI XSAKIT...sbb diri aku xLUKA sikit pon..sbb aku lompat sbg superhero kan ? HAHAH...Tapi aku menangis krn mimpi tu..dia dan ex dia tu ? Arghhhhhhhhhh !!

Tangisan itu ke realiti..xbyk tp sbnarnye aku menangis..jadi apakah maksudnya semua ini ? Aku perlu mula terima hakikat..dia mmg bkn utk aku ? Ermmmmmmmmmm !

No comments: