05 February 2011

Auwchh Hurts :(



Auwchh sakitnya HAHA ..
Ni lar rupe jari aku yg dah masuk 3 hari injured
Atas kecuaian diri sdirik ..
Gambar agak x cantek..sy hanya gne camera phone Mama..
Sbb phone Mama comey :p
Sakit sangat jari ni..kejung je rasa..
Ehh tahu x jari mn aku maksudkan ?
Ok betul yg ujung tu..
In fact..jari tuh tgn kiri kan..
Dia bengkak sampai kelihatan gemuk dari jari belah tgn kanan
Yang sngat runcing dan comel :p
Eceehhhh perah santan ! Ermmm ..
Aku xboleh nak lipat jari tu..sakit giler..
Ada gak kwn2 suruh buat itu ini (sorang je pon duk suruh buat itu ini)
Tapi sebab keMANJAan aku...sampai harini aku xbuat..
Sebab aku risau sakit..aku tahu sakit kejap je..
Tp xberani nk buat..
Suruh Mama buat..dia xphm ape aku suruh buat..
HAHAHA..jadinya ? Redho dan tunggu dia elok sdirik
Boley gitu ? HAHA..

Aku xtaw knp time aku nk blog about dis (10:09 pm / 5feb11)
Hati aku agak rasa dupdapdupdap !...
Its okee..if anything happen..Aku akan share dkt next entry..
Or maybe 2moro kan ?
Sebab ntahlaa..Aku rasa agak xsedap..
HAAHHA...dupdapdupdap
Siot maken kuat dowh dupdap nyaaaa !
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Ouhkay SMS masuk..jap yerk nak baca :)
Ouhkay Rockstar Mesej..gne no yg dh lama dia xtopap :p
HAHAHAHAHA OUHKAY... tadaaa sampai disini saja entry saya :)

1 comment:

Unknown said...

baca surah yassin..air surah yassin tu sapulah kat luka tu..Insya-Allah sembuhlah nnt..