17 February 2011

NgeDate :)

Wuut wuut ,

Hmmm sgt lama rasanya xjumpe my GEI...since 14hb tu
So tadi kebetulan ade kenduri..
N my fren Amad n Shahir ajak gi
So kiteorg pegi la..dpt laa duduk lepak dgn dia..
Entahlaaa..knp aku sgt terasa beban yg dia pikul
Aku xpenah berkawan sampai mcmni
Paling abes pon..aku akan ckp "xpe kau boleh buat.."
Ni tak..setiap patah yg dia citer..
Aku rasa sakit dia..dia terfikir nk bhenti belajar smua
Effect sampai ke aku..sbb mgkin kiteorg dh xde bezanya
mak dia xkeje..mama pon xkeje..
Ermmmm...entah..entah...
Aku xmo fikir
Yg penting aku nk dia cpt2 dtg kolej...
Utk 2 minggu 3 minggu ni
Maybe dia xdtg kelas lg
to many things dia kena setel sorang2...
Hmmm...

Thanks Amad..Thanks Shahir...

ps : Abang , sorry aku marah2 kau .. tp aku ckp betul..aku xnk ade ape2 kaitan dgn kau lg erh..awek kau sound tempek dkt aku..yg aku xsedar diri nk manja2 dgn kau..feeewit..ckp dkt awek kau..ABANG AKU RAMAI..kau blah..ramai lg ade...Blaaahh laaa lu !! ~tacing!!~

No comments: