13 February 2011

My Rockstar ^_^

Semua orang ada KAWAN BAIK . Sama macam Atie jugak . Heee entry ni sopan sikit yer :p . Dari zaman kanak2 lagi , Atie if berkawan tak gaduh memang tak sah .. currently my bestie , gurl goes to (GEI , YAYAN ) .. and boy goes to (ROCKSTAR) .. all of them sama je . Masing2 ada kelebihan sdiri yg buat Atie terpanah utk kekal bersahabat . SATU PERSAMAAN mereka , yang TAK ADA pada korang semua ialah "BE WITH ME EVERYTIME I NEED" Yeahhh...mcm mn taik pon Atie buat perangai..mereka masih dgn Atie . Orang lain boleh angkat kaki xtahan dgn DRAMA QUEEN Atie..tapi I'm glad dat I have them . Entry ni saja Atie buat utk Rockstar , sebab sumpah tgh rindu dia skang ni..aihhh ! Kredit dia xde..nak msg pon xbleh..nak call takut dia busy..actually Atie call dia selalu if ada Greenlight je. Haha.

PERSOALAN YANG AKAN ANDA UNGKAPKAN :

1) Kenapa tak letak gambar sebenar dia?
- Kerana hanya saya dan dia tahu gelaran ini .

2) Kenapa Rockstar ?
- Haha actually dia suka nyanyi bila on phone , sebab xde benda nak cakap . Lagu tak rock pon tapi entahla saya rasa dia Rock . Haha

UNTUK AWAK ^_^

Saya nak awak tahu , awak banyak mengubah saya . Dan saya masih belum punya sayap untuk terbang sendirian , saya masih perlukan awak untuk menyokong saya . Awak memberi semangat pada saya untuk capai impian saya , bila awak diam saya pun terdiam . Saya tak buat 100 :( , saya tak bersemangat . Tapi bila saya ingat kata2 awak , saya push diri saya untuk buat jugak sebelum tido . Saya buat 150 dan terus tertido .

Tiba2 saya teringat awak cakap , "kalau saya diam maknanya dah tak terlayan la tu". Saya tanak awak diam sebab saya masih belum bersedia .

Mengenai perjanjian kita tu , saya main2 je..saya tak inginkan apa2 sebab bagi saya dapat menjadi sahabat awak adalah perkara paling berbaloi . Tak perlulah awak habiskan wang ringgit awak untuk saya *cess sedangkan dah tahu nak kalah ni* .

Saya harap awak tak marah sbb sy buat entri ni , saya tak rasa ada orang tahu siapa Rockstar saya . Adoi , sebenarnya saya tengah bosan ni tak tahu nak buat apa . Selalu time ni tengah borak dengan awak , tapi hmmmm . Jadi ni kira tribute la sbb sudi jadi kawan saya .

ps : Tarikh keramat tu upgrade naik sikit xbuleh ke ? Hahahhaaa

No comments: