26 February 2011

Opah Atie Here ^_^


Me with Baby Qoid

Hye Guys :)

Nak cerita apa dlu yer ? About baby dlu or about me ? HAHA.. okla disebabkan Baby Qoid dah bersedia utk dperkenalkan..saya kenalkan dia dlu yeah ?

Ok !..Errr how to start nih ? Family arwah Abah so so big ! HAHA .. actually today ada majlis bertandang..ermm Iwan , anak buah aku yg tua dari aku tu kahwin .. so family wife dia dtg la..so adela majlis kan...Iwan ni kira Pakcik kpd Qoid ni .. anak akak dia la..

Ape kena mgena aku dgn Qoid ? Ngeeee ~ Xde la kena mgena sgt .. tp if arwah abah ada lagi..Qoid ni kiranya Cicit dia la..so secara xlgsung si Qoid ni cucu aku..haha :) .

Aku rasa ramai lg cucu aku family abah ni .. tapi aq tanak kira..nanti terasa tua ..haha selamat cucu segera je..hehe nak nunggu dua2 akak aku yg dh kawen tu..mcm belum nampak jalan lg..so silap2 aku kawen aku yg dpt baby dlu :p HAHAA..

************************************************************

Pagi tadi , saya bergaduh dengan orang ! Saya bengang ! Saya away from FB ! Saya Off HP ! Saya menangis ! AHAH :)

Lepas tu saya kuar jalan2 pegi Jalan TAR .. grrr sumpah ramai gila orang ! .. Utk buat2 nampak sy kuar lama .. saya nak pegi makan Popia Crispy dekat foodcourt Sogo..perghhhh bukan buat2 lama..beratur nak beli benda tu je panjang lebar..ahahah..tapi alhamdulillah dapat dah :)

Balik rumah .. ON HP .. saya terus tgelak..tguleng..kehilangan saya yg xsampai 5jam tu..buat inbox saya Jam ! Siap ada MAXIS sms , bagitaw no sekian2 call dalam tempoh 5jam tu.. da best part.. orang yg jarang tegur saya..boleh call jugak .. and ayat dia "Risau la weh..tiba2 kau hilang" . Paling best , SMS dari insan yg bertanggungjawab atas segala ape yg tjadi hari ni..hahaha :p Apa2 pon LU FIKIRLAAAA SENDIRI ! WA MALAS CAKAP SAMA LU ^_^

Selain daritu , Famy call .. Seha call .. ahaaaaakzzzz ! Citer dekat Seha .. dia ckp

"Wekk! Dia tu bongok .. aku malas cakap dgn kau .. kau mesti nk menangkan dia .. alaa kau tu , penat dah aku dgr kau cakap nak lupakan je semua ni .. even 100x kau bahagia n kecewa .. hati kau tetap mcm tu je... "


Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Sehaaaaaaaaaaaaaaaa , ni betul2 punyaaaa :) .



No comments: