18 February 2011

Coming telemovie :)

Wuut wuut ,

Alhamdulillah diberi peluang utk aku bkeje dgn International Production..dimana producer dan director aku dari Jepun . Aku sebg Production Manager sgt btuah..ecceeehh buat karangan pulak..so shooting akan dijalankan pd 11 APRIL until 23 APRIL..sekitar Cyberjaya.

Ok disini aku bukan nk perasan TAPI aku TAHU dan CONFIRM..readers aku berbilang kaum dan pelbagai ragam juga dtg dr mcm2 background..I KNOW jgk..ada org industri yg bacaaa kan ? Kann..tahuuuu ;p . Sy buleh check dgn En.Nuff tersayang..

Tp jgn takut bkn nk marah..juz nk mintak tlg...if ade contoh contract deal dgn talent between production kan..location permission..and budget sheet..and number2 catering yg production slalu use..ape lg ? Share2 laa dgn sy yerp .. dingDong me at siti.atie@yahoo.com

STRICTLY , aku xlayan inbox yg karut ngarut korang tuh ;p .

No comments: