29 June 2011

Bengang !!

Wuut wuut ,

Ok siyes !! Atas kepala ni ada api2..sbb aku mmg sgt berapi..alkisahnya psal KOLEJ KESAYANGAN aku ni...xyah aku sebutlaa kan..pd 6hb June 2011..3jam aku beratur nak register..dan aku mampu tsenyum riang sbb dia cakap dh setel.bile bkk website pon oklaa dh ada subjek2 tu..tp peliknye 3minggu aku blajar..lecturer dok cakap nama xde dlm list..aku pon td pi check dgn admin...slumber badak dia je ckp aku xregister lg..so aku pon register...plus dgn slumber badak lg dia ckp sistem xleh register sbb jadual clash...asyik2 sistem...aku 3minggu pegi kelas xclash lgsung..aman je masuk kelas buat assignment smua...so nak tanak tpaksa aku pilih 3kelas...ermmmm kelas aku repeat tu..aku hold pegi sem depan je la gamaknyer...aihhh !! Harap boleh buat referral je mcm akak tu citer td..

Ok next thing is .. jadual aku yg pack...duit yg mmg xde...aku tahu aku kena jaga hati kwn2..tp sometime kwn2 kena phm jgk aku kan ? Bkn aku tanak jumpe korang..lepak nan korang..tapi tlglaa phm.. class aku register smua berat2..task berat...smua projek je..xde assignment btulis smua..except kelas Research laa..so jgnla expect aku nk jd cam sem lepas..lepak2..sem lepas bolehlaa..sbb lecturer pon xtetap sgt lg..sem ni kiteorg kalau boleh kejar dateline smua kot..so aku tanaklaa main2 lg..jgnlaa nk ungkit lupe kwn ke ape ke... dh 3mgu aku pegi kelas bwk buku2..phone n touchNgo je..duit xde pon..so lepak dgn korang..xde rm10 jgn arap la kan..aku xnk nyusahkan korang tuh..so arap korang phm laaa.. sem dpn nk lepak..aku xkesah..lepaklaaa...ermmm..sem ni pack gile kot...

Haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku bengang dgn cintamu..aku rasa buang masa !


No comments: