01 June 2011

Hari Semalam :)

Wuut wuut ,

Sebenarnya semalam aku dpanggil utk ke kolej utk mdgr something psal bantuan kita byr PTPTN..something like dat..tapi ada masalah cket yg buat aku takan sampai kolej awal..jadi aku xbjanji pd pihak2 tertentu utk dtg..sbb aku tanak dkatakan lewat..atau MUNGKIR JANJI..jadi baik aku terus kata aku tidak dtg..selain dari tu..aku dpt rasakan anasir tidak baik akan blaku..yg mn pd aku mmg berlaku pon..someone told me..selaaamat aku xde..kalau x?? Entah jenis raut wajah mcm mn aku berikan..Hehehe..

Jadi dsebabkan tidak hadir ke kolej..aku ke KLCC menemui rakan MMC dlu..ingatkan ramai..skalik ada sepasang je..F and Dzul..aku suka pgil kwn aku Farhana as F sje :p Baruu misteri HAHAHAHA..kami tgk KUNG FU PANDA..adoiyai comel sguh si Po tu larhh..tacing je part dia mgimbau kenangan time baby2 dlu...heee so cute :)



Lepas tu mereka berdua terus balik , tapi aku mcm ada halangan utk pulang .. haihh..aku pon naeklaa ke TGV kembali..mbeli next show NURKASIH..hahaha mcm klakar..masuk panggung tu.. semua PAIR..at least..BF or suami dorang kan..yg bwk anak pon ada..yg dtg bkwn smua..aku sorang2? HAHA..nanges sorang2..sumpah kesian kt aku..rasa nk tumpang bahu abg kt sblah HAHAHAHA..badan ketol2 mcm Awie..bile citer abes..lampu tbukak..mata merah ? ATOIYAI..jatuh cinta kejap..ego abg ketol2 jatuh :p

Saya lepak kedai buku tu bjam2..lepas tu baru balik.. ngeeeeee :)

Ape2pon Thanks F n Dzul .. lepas ni byklaa aku follow drg.. sbb MMC sentiasa tbaek utk aku.. aku xtaw spirit ape friendship dorang bg..tp sgt tbaek :))

ps : kdg2 boleh tacing dgn org yg salah ckp wlau tertinggal 1 ayat..

No comments: