25 June 2011

Oh Lelaki :)

Wuut Wuut ,

Bila dah terlalu bosan , I'm asking my followers dkt Tweet smua..ape ptt sy buat ? They said..update blog..err nak update ape benda nyahh oi ?? Mcm2 feedback..then tibe2 ada sorang mamat ni ckp LELAKI...ahha :) So saya ada beberapa perkara nk celoteh psal lelaki..

Bila ditanye tentang lelaki yg sy suka utk buat laki secara betulnya sy xkesah wlau sape pon..yg penting cinta tu dtg dari hati bkn kerana mata mahupun mulut yg manis..dia boleh mjaga sy..keluarga saya..tahu bahagi masa antara KELUARGA DIA dan KELUARGA SAYA..boleh bertolak ansur..jgn asek nk ikut family dia je..lebeyhkan family dia je..saya ada hati Mama yg perlu dijaga dan dia perlu paham tu :) HAHA ceeywahh .. dia boleh mbimbing saya utk mjadi lebih baik..bkn mbiarkan sy yg sememangnya lemah dlm bab agama ni .. paling PENTING..dia perlu hormat KERJAYA saya... haaaaaaa apa org kata..stended la kan ?

Kalau nk ikut BONUS kpd lelaki yg sy sebut td.. dia perlulah..

1) pandai buat lawak
2) pandai nyanyi
3) pandai pujuk
4) Boleh drive + ada kereta ?
5) TAK EGO !!

HAHAHA damnyuhh atie..no 5 tu mmg kau takan jumpa HAHAHA :)

Kalau nk ikut FIZIKAL-nya..tentulaa spt jejaka2 dibawah ini..kenapa mereka ?

1) Saya suka jejaka TINGGI !
2) Mereka kelihatan ROMANTIK (dalam lakonan2)
3) Mereka kacak..






I FOUND ONE :) 
He's my LOVE..
my INSPIRATION .....



Tinggi dari saya
 Romantik sgt
Suka melawak :)
 Boleh nyanyi (of course)


OK saya tahu ini semua berangan..bak kata kawan saya..bgtaw skali LELAKI yg sy xsuka n Menyampah..well,sy xdehak utk menyampah dgn org..tp sy menyampah dgn org yg menyampah dgn sy..ahahaha :))

Saya xsuka lelaki yang if perangai dia sgt euwww ..

1) Ajak2 ayam
2) Cari bile perlu
3) Mintak belanja bile outing/mintak topap (if once..consider lg..if HARI2?)
4) Mbesarkan perkara yg kecil..
5) Mengarah..Gila Kuasa

Haaa senang citer..semua yg korang rasa euwww-larh ! Hahaha..well saya masih boleh terima lelaki yg bmulut buaya krn ia boleh buat sy tersenyum dari lelaki yg bmulut dinosour..sumpah myakitkan hati..HAHAH :)


Well ini smua hanyaa cerciter cinta..anganan je..masih muda ntok fikir soal jodoh ni..ape yg penting ..

DIA HARUSLAH MATANG !!

1 comment:

Fairuz Selamat said...

erkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gilerr l..
terkesima!!
ahahahaha