02 February 2013

Eh dah February ?

Aduh .. kejap betul masa berlalu kan ?

Januari ? ape je berlaku eh ? Ermm nothing .. juz bizi dgn baby ? and kena pergi MIG interview jadi Editor..ya allah aku edit utk youtube pun buruk ..

Katanye nk panggil second interview..tapi seminggu tgu..tak ada berita..so buat2 tak ada panggilan je la..

Then ada dapat offer from dis femes amos portal gosip online .. ganti someone utk sementara waktu .. dia mintak resume tp diam jgk .. so .. ermmmmm redhoo je la..

Tapi ape2pon I'm happy sebab my online fren .. for almost 8 years la kot ?since 2006 .. agak rancak berbual dkt Twitter .. kah2 ntahlaa bila aku xde kwn .. mmg dia muncul pon .. walaupun aku dh byk kali rogol hati dan perasaan dia .. kecewakan dia .. yessss pernah sekali tu..terukkk aku kejekan dia .. aku wat salah..aku yg merajuk..ape ke marabahaya perangai aku ni ? Tp lupakan je la .. aku tetap anggap diaa org yg faham aku .. paling faham ..

Ermmm dis coming March my bestie nak kawen dah .. haiyaaa ..dia suruh jd pengapit .. tp aku xkurus2.. Yan aku tarik diri boleh ? HAHAHAHA ...

Another Bestie , Seha .. awek dkt side bar tu...kata

 "aku bg masa dkt kau 2tahun setengah utk cari partner dtg wedding aku" 

ape ke haaampehh sgt ni ? nk kawen mntak aku bwk tunang/suami .. aaahaa..partner sewa tamo...adoi tcabar jgk nk cari ni ..

Tp xpelaa..aku tahu En.Suami ada je dkt sana..dia belum ready nk dtg..its ok awk..setahun..dua tahun...kita  tunggu je .. kalau doploh tahun .. errrrr xtaw laa kan..

bila tgk kezen blah arwah abah...jeles jgk dgn dorang ni .. umur 18 dh kawen..bila umur 35..anak dh 7..acanee tu ? ahaha ..  anak sulung dh sebaya tahun perkahwinan... sbb tu family side abah besar gedabak...kaum family kami yg ada dlm group facebook dlm 156 org kot..itu yg berfacebook..yg xde facebook xkira lg..haha..wut a big family..eventho kawen 3..hubungan sesame tu still baek..KATAAANYEEE..

ape aku nk citer sbnarnye ? oh jodohku yg tak sampai2..maybe sbb aku terlalu menanti..yg dia xmai tu..kena stop menanti/mencari la gini..ahaha..dia dtg kita jual mahal sket..ahha

Weh sbnarnye otak aku fikir.. 22tahun idop..boyfwen dtg dan pergi..ni dak bertuah sorang tu..suruh cari suami dlm masa 2tahun..haiyaaaaaaaaaaaaaakkk...tp mmg target nk kawen before 25..ermmm

doa2 je la ye ? hik2 amin ...

ps : ni pos merepek..merepek !!! jari ni nk menari laju2..terpaksa layan

No comments: