09 February 2013

IKLAN : SUSU IBU OHSEM -SHAKLEE-

Ingat tak aku kata aku berbisnes ?

Bisnes ni jerh ! :p bawahh ni ..

Haihh bisnes mcmni..perlu kesabaran , perlu tunjuk ajar .. perlu attend seminar .. tp aku baru je start .. ahhaa..Upline pon abg ipar sendiri .. tp dia pon dh lost upline dia..so sedeyh aku kena bgerak slow2 .. harap2 abg ipar aku akan btemu upline dia balik..so bolehla aku merujuk ape yg patut .. hahaha


Buat masa ni.. aku promo yang ni dulu .. sebab ia benar2 bkesan dkt akak aku .. set penyusuan yg gila ohsem..ahah :)

Bolehla hubungi aku melalui yg tertera ..

If full set , mestila mahal kan ? Kata pon barang baekk

Tp don't worry..aku sediakan pek percubaan ...

Harga semua aku akan bagitahu if korang contact aku melalui laluan2 tsebut..kih2

Oklaa adiosss :)

No comments: