19 February 2013

SENTAP ?


SENTAP AII YUHH !! :p

Sejak dua menjak ni wall FB tu penuh la dgn iklan2 murahan aku .. demi mcari sesuap nasi .. promote Shaklee .. tapi mcm tak mjadi je .. sbb aku entahlah :)

Tiba2 tadi ada la member ni telah menyentapkan aku dkt BBM

"Kau jual produk ibu menyuusuuu .. kau sendiri takde susu..lupakanlah"
"Nak jual produk kesuburan..kau sendiri tak kahwin..lupakanlah"

Hahaha antara ayat2 dia..banyak lagi kiteorang bertekak...
Sampai dia terkeluarkan ayat ni

"Senang citer macamni eh Tieee.. kau kurus dlu..kau cantik dlu..kau jual la apa pon..confirm laku.. dari pengalaman aku la..customer ni beli bukan sebab produk..kadang2 sebab orang jual tu handsome..so dia amik kesempatan nak berhubung..nak jumpa semua..percayalah cakap aku"

Aku buat icon sentap send dekat dia ..

"Kau tak percaya sudah..ehh makcik, aku nak beli tudung untuk awek aku pon aku tengok model tudung tu..bukan brand tudung.. kalau awek pakai tudung tu comel..confirm awek aku comel pakai tudung tu"

HAHAHA COKLAAAAAT KEKKKK punya laki ..

Tapi sebenarnya mungkin betul la kot ? Sebab aku pon banyak kenal awek cun yang meniaga ..

Eh dah la malas fikir ..

See u when i see u ..

:)

No comments: