05 April 2009

Tribute to Fairuz Selamat



Entry ini tak kena mengena dengan penglibatannya dengan U.M.

(My Best Ever Boy Friends)- read it carefully FRIENDS , I spell it with S.

SEMPURNA

Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
Kau membuat diriku
Akan selalu memujamu

Di setiap langkahku
Ku kan selalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

(*)
Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku..
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku kau begitu.. Sempurna…

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

(Ulang *)


Di tujukan khas utk abang/kawan/penghibur/penasihat ku , Fairuz Selamat.

Adakalanya dialah abang..
Dia juga seorang kawan..
Penghibur sudah tentu..
Dan dialah penasihat ku kini..

Aku anggap perkenalan aku dengannya
Secara tak sengaja..
Kerana pada satu petang..
Aku dijemput masuk satu perbualan di YM..
Tertera seseorg bnama Apai Ichiro..

Ramahnya dia..
Baiknya dia..
Romantisnya dia..
Membuat aku teruja..
Untuk terus mengenali siapa Apai Ichiro..

Hari demi hari..
Minggu Demi minggu..
Bulan demi bulan..
tahun demi tahun..
Aku berjaya mengenali insan ini..
Dan aku ingin terus mengenali insan ini..

Di kenali dgn nama Fairuz Selamat..
Oktober 2008 , aku sekali lagi..
Merasakan pertemuan ini sebagai tidak sengaja..
Bangun pagi..sms dan terus keluar..
Wlau tanpa plan yg sempurna..
Tapi itulah saat yg gembira..

Dengan pertemuan itu..
Aku lebih mengenali insan ini..
Dia memang baik..
Dan masih mencuba untuk jadi yang terbaik

Diwaktu aku terluka kerana lelaki lain..
Dia memberi kekuatan utk aku terus berdiri..
Diwaktu aku ingin berjuang..
Dia mcabar aku utk buat yg tbaik..
Diwaktu aku kehilangan ayahanda..
Dia skali lg mberi kekuatannya utkku..
Diwaktu aku gagal..
Dia berkata itu adalah jln idopku..
Dan perkenalan aku dgnnya juga..
Merupakan jln idopku..

Aku tak dapat bayangkan..
Bagaimana aku ingin mengatur langkah
Jika dia tiada...
Mungkin aku boleh berdiri..
Tapi ape gune berdiri tanpa melangkah..

Nak sambung tapi tak terdaya..
Air mata mengalir..
Terlalu banyak insan ini lakukan padaku
Untuk memastikan aku sentiasa kuat dan gembira..

******************************************************************

ATIE OVER!!!!!!!!!!!
JANGAN LAYAN ATIE!!!

1 comment:

Fairuz Selamat said...

taknak komen apeape..!!!