30 April 2009

Penat yang tak terkata..

Sebelum atie teruskan celoteh hari ni..atie nak ucapkan ribuan thanx to seseorg yg non stop sms atie time atie orientasi.Hee :) Thanx jgk kat Ayyum and Fairuz sbb sudi melayan kebosanan atie dgn mbls sms atie itu.

Well spt yg smua tahu atie dh tukar kolej ke Multimedia College..ermm actually xtaw pon kena stay hostel utk orientation ritu..bile byr yuran baru taw..so balik kejap ritu amik barang2..huk2..3hari2mlm agak tacukup sbnarnye..tp cian laa kt abg2 n kakak2 senior yg uruskan kiteorg tu..sbb drg dlm musim cuti sbnarnye..tp kena uruskan kiteorg..thanx fasi2 sekelian.

Atie citer random laa..mls nk ikot turutan..bkn korang nk baca sgt pon...well mmg penat sgt kot..mlm ptama xleh tido..mlm kedua tlebey tido..ahhaa..lawak giler..elok2 dlatih subuh dkt surau..terus subuh dkt katil..adeshh..teruk giler..effect penat..mana xnye..senior tlg belikan burger utk hampir ksemua kiteorg..last2 kul 4pg baru burger sampai..dh mcm sahur lak..abes mkn tidur balik...grrr :p

Aktiviti menarik laa..ice-breaking style2 kem kepimpinan kt sekolah dlu..so far kali ni..mmg cair laa ais aku..mcm kat Taylors dlu..2mgu pon kaku lagi..siap aku dpt pujian dari abg Farid YDP "bestla dik..klu hari2 present mcm tu..confirm x ngantok"..taw x ape aku rasA?bile Yang DIpertua ckp macam tu kat aku?naib YDP abg zubir pon ckp mcmtu...

Psal course aku lak..aku xleh simply nk masuk wlaupun dh byr..sbb Pensyarah aku garang kot..ramai nk tuakr course bile jumpe Encik Is and Encik Aziz.hee abg adli if u read dis..betul abg..Encik Is saikoo kiteorg..ramai awal2 dh kuar..hik2..tp atie tetap tegas nk amik DNM..mgu dpn baru wat ujian tu..ermmm

Adesh ape lagiii ehhh"??Well kehidupan di hostel..so far x serumit zaman sekolah teknik dlu laa..aktiviti smua di aturkan..yg ni pandai2 kena arrange sdirik..tp aku prefer dok luar..tgk la dlu kan...if aku bsedia dok dlm..aku mintak la..sbb cian la tgal Ika sorang2 kt bilik tu...

Ermmm ape lagii eh..byk nk citer..tp tak tercerita lak..mcm mn tu??ape2 pon aku arap..aku dpt kefahaman dr korang..if after dis aku jarang mblog..mYM..mMSN..mFB..mMS..mFS..dan sgalaaa on9 chatting..sbb Encik Is agak cerewet dlm kerja2 ni..dia confirm dpt tahu mn kerja 30minit and 3hari..so aku risau gak..dok luar x dpt wat keje sme2 kwn..tp if dok dlm..aku lak susah nk concentrate..ermm xpe2..kite tgk dan lihat...

rasany2 ni je kot..hik2..

1 comment:

Madkin's Babyy said...

oii , tatau pun tuka kolej .

;(