04 April 2009

Istimewanya Kawan Lelaki =)

Istimewanya kawan lelaki x bmakna lelaki itu adalah seseorg yg istimewa dlm idopku..Wut I means is kwn lelaki lebih istimewa dari perempuan..ohh Izyan..ko tetap lelaki dlm idop aku..wkakakakakak!!!Alkesahnya setelah 18thn aku memijak bumi tcinta ini..sgala bagai laluan dan dugaan yg aku tempuh..ape yg aku dpt simpulkan kawan lelaki mmg thebat.IZYAN PLS ANGGAP DIRI KAU LELAKI..SO JGN SENTAP DGN POSTING MGENAI PEREMPUAN..hahaha

SHARE PROBLEM/SECRET

Dari dulu hingga skang..mmg aku suke share problem.Takkire pompan or lelaki.Musnahnya idop aku if citer kt pompan..mesti ada org lain taw gak prob aku..spe bgtaw?klu bkn pompan tu kan?fikirlah sdirik kan..bile citer kt pompan gak..kita x abes citer lg..dia dh potong bg nasihat itu ini..aiyooo sentap aku oke?hahah..berbeza dgn lelaki..slain dia simpan sgala prob yg dia dgr dr aku..dia akan setia dgr prob aku sampai aku yg mintak pdpt dia...jadi cara tu kan myenangkan aku.

PAK LAWAK

Lelaki slalu wat lawak bodoh..jadi phibur kita wlaupun diri dia sdirik tluka.Aku xpenah jumpe lagi pompan yg btindak mcm ni klu aku sedih..melainkan Along n Kak Zareen.Dorang mmg mental 24jam..hahaha.Tp ada gak yg ckp..aku slalu wat lawak time drg sedih n x jadi sedih..xtawu lak tu.Sbb aku 24jam sedih..tang bile aku wat lawak?wkakakak.

SANGGUP BERJAGA/TAK TIDO

Kawan lelaki je sgup bjaga lama2..x tido utk teman aku.Mn ada pompan yg sgup teman aku.Melainkan aku yg dmintak utk teman.Ermmmm bile waktu2 mcm ni..mesti ada sesi luahan prasaan.Sesi kebenaran..share mcm2.Sesi jiwang2..sumtimes sampai x ingat tgk jam..dh kul 6pg.Hahaa knp xde kwn pompan yg sgup wat camni meh?????

Ermmmm nk senaraikan mmg byk...huuuuuuuuuuuu JADI lu fikirlah sendiri wok!

No comments: