07 May 2009

G10CC girl secret's :)

G10CC was my room with Pka if I stay inside la..but da prob is I'm still ulang alik kot..nk sgt dok dalam..tp Mama kata mahal?ntahla xtaw laa mgenai itu..akan di siasat lagi...wut the secret's actually??

Name pon secret kot...haaa tp dlm ramai2 kwn kt MMC tu..hanya Pka je kot taw psal "one senior" ni..dari ari orientasi lagi kot dh kena kacau ngan Pka mgenai dat guy..dan tadi lepas kelas..kiteorg lepak mcm biasa dkt kedai luar MMC tu..cari nye cari kedai..lepak kt one kedai ni..

Time nak gi amik mknan tu..Pka dh kedepan..leh patah balik "eh2 kekasih ko tu kt situ"...maluu giler..senior tu pon dh senyum2 kot...and dia ckp "mmg abes kelas slalu dtg sni ke?" malunye psal tajawab kot..terus aku tukar topik dkt dia "tamakan telor ke?" wakakak..why telor??hanya kami je tawuuu...

Lps tu amik bah lauk..aku amik si ikan keli dgn si ayam goreng..gagaga terus mamat tu perli aku balik "telor xde ke?" aku ckp balik laa "ayam sudahh" ..pas2 aku makan2 smua...dia dh bgn nk gi byr..aku jerit dkt dia..soh bayar...dia action je lebey kot "byr skalik utk dia tu eh" mengong je..

Last2 tetap aku kena byr sdirik..haha..waktu dia dh blah..30minit slepas..baru aku sedar..aku lupe nk mintak contact dia..hahaha..aku ckp kt Pka..aku lupe amik no si telor..Pka dh blur..haha..aku taip dkt hp nama mamat tu..terus Pka mcm cehhh gatal je..wkakaka :)

Biasalaa kot idop kt Kolej kan..Pka lain la dia ada si joget2..so dia talayan la kot budak2 MMC ni..haha :p

No comments: