02 May 2009

Tag From Fairuz Again...

Bosan lak rasa..jadi bkk2 blog Fairuz btimbun tag..adesh dia ni..skalik main tag..asyik nak tag je keje kann??aahaha..well tag ni agak menarik utk aku wat...sooo..marii layannn...hahahaha


1) Nyatakan siapakah yang telah mengetag anda!
Seperti tajuk di atas..Fairuz Selamat..hahaha..dia agak mereng..kekanda ku sekali gus mrangkap kekasih gelap dlm terang :p hahahaha!!

2) Letakkan gambar anda zaman kanak-kanak yang paling anda suka... Sebanyak yang anda suka, dan nyatakan umur anda di dalam foto itu



Cari punyer cari..byk gambar yg disukai..tp ni paling suke..nk ltk lagi malas nk scan je actually..gambar ni di ambil pd 30 July 1996..mn pd waktu itu usiaku baru 5thn...hahaha..knp aku pilih pic ni?nampak x?dari kecik aku suke posing tp x senyum...wakkaaka..actually ni time demam..syarat aku nk mkn ubat kena posing dlu..tu yg ada BOTOL depan aku tu...hahahaaaa

3) Senaraikan 5 kejadian menarik untuk dikongsikan sewaktu anda kecil (kemalangan, perkara memalukan dan sebagainya)

PERHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...sme mcm FAIRUZ..korang mesti x caya aku seaktif n senakal ini..hahahaha :p

READ THIS.!!
1- aku mmg suke ponteng sek dari sek rendah lagi...u know wut?mak aku daftar aku sekolah agama...sebulan je sempat aku masuk kelas..pas2 terus melilau sana sni...ahhahaa..tu yg sampai kebesar asyik cari je point utk ponteng kelas..ahhahaha :p

2- aku penah kena himpap dgn pintu.dan dsebabkan itu aku kena simen kaki aku...grrr x nampak mcm pompan lgsung kan?org main pintu..aku pon nk main..skalik....kaw2 kena..sedapp wokk...sebulan kaki berbalut..hahahaha...

3- aku penah main kejar2 sblum gi sekolah..time tgu bus sekolah...hari jumaat.time aku darjah 2 kot..taw ape jadi?aku jatuh..kedua2 lutut aku bdarah sampai nampak daging..bdegil nk gi sekolah tu..tp ade jiran aku xkasik..so balik umah tido..bgn2 kakak aku dah SALATEP KAKI aku..agak kreatif kakak aku..btambah sakit kot..errrr

4- aku mmg DEGIL!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahaha aku laa bdk paling aktif kot aku rasa..bdk paling berani melintas dlm usia yg muda...aku ingat lagi time g psr mlm..tasaba nk g beli ayam golek..dah beli..xsabar nk balik mkn..tanpa memikirkan masa depan..terus aku blari tinggalkan mak aku..tibe2 aku rasa kete smua hon aku..dgn muke xbsalah..aku bsila ditgh jln raya..tgu mak aku dtg..ahha OMG!!!klu difikirkan balik..teruknye aku..hahaha

5- ahhahaa dan aku rasa...AKULAH BUDAK PALING BDIKARI PADA AWAL USIA 6THN...hahaha..aku dok umah sorang2 dari kecik oke..mama keje..kakak sekolah..siap dlu beli mkn minum sdirik bila balik sekolah..dan aku rasa..makin tua makin x bdikari aku..tapi sbnarnye if aku terus dok kt umah lama..sure korang takenal aku..sbb aku akan KUNO..xmgenal ape itu MYSPACE skalipon...ahhaha :p

p/s: errr rasanya..xpenah ada org taw smua ni kot..ahhaa



4) Apa nama panggilan anda sewaktu kecil...
Fetty..(family..kezen smua)
TyFet/tooPhAt..(kwn2 AU3)



5) Tag 10 kawan blog anda... Pastikan mereka jawab!!!

-AKU
-TAK
-TAHU
-NAK
-TAG
-SIAPA
-PANDAI2
-LAH KORANG
-AMIK
-DAN
-BUAT SENDIRI

hahahaa

No comments: